- Waardering
- 12.704
![]()
Whoop whoop er begint weer een beetje vorm te komen.![]()
doe dat niet meer. Ik fl**ker hier van de bank af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Goed boek gespot.![]()
2 zelfs
Zeker weten! Eindelijk de tijd en rust om die eens goed uit te pluizen voor nog meer booty gains hehe
Boek?

Gebundelde pagina's in inkt die je kunt lezen.
Dankje ik zal mij hier is in gaan verdiepen
Kan toch wel stellen dat mijn cut aardig geslaagd is![]()
Denk dat ik al met al een maand of 5 echt gecut heb.zeker man! Super knap. Hoe lang heb je er over gedaan?
Nice!Kan toch wel stellen dat mijn cut aardig geslaagd is![]()
Proper gedaan, mooi resultaat!Kan toch wel stellen dat mijn cut aardig geslaagd is![]()
Op je borst staat 1994 maar op je profiel dat je 23 bent, kan je hier meer over vertellen?Kan toch wel stellen dat mijn cut aardig geslaagd is![]()
Op je borst staat 1994 maar op je profiel dat je 23 bent, kan je hier meer over vertellen?
WtfBetwijfel dat iemand zn eigen geboortedatum laat tatoeëren...Op je borst staat 1994 maar op je profiel dat je 23 bent, kan je hier meer over vertellen?
Betwijfel dat iemand zn eigen geboortedatum laat tatoeëren...

Ik had ooit een klasgenoot die zijn eigen geboortedatum in Romeinse cijfers op zijn borst liet tatoeëren. Ik vroeg me toen af of hij bang was om zijn geboortedatum te vergeten...![]()
Ik begreep daar altijd ook weinig van.Klinkt vast als een goede buurt!in de buurt waar ik ben opgegroeid hadden alle jongemeiden en vrouwen hun naam als gouden plakaat om hun nek hangen.Ik begreep daar altijd ook weinig van.
(Reden trouwens wel altijd in mooie auto’s)
Klinkt vast als een goede buurt!
Ik dacht altijd dat je zo'n ketting kreeg in het ziekenhuis bij sommige namen (Destiny, Delano, Shanajah e.d.