AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoe snel abs zichtbaar worden is ook wel genetisch. Ik heb ook op 6% VP geen 8-pack.. Aders als tuinslangen op mijn onderbuik, maar geen blokjes..
Net als kuiten, je hebt het of je hebt het niet. :roflol:
Je kiest je genen niet hé.
Hier al vrij zichtbaar op 17% maar wel met een mooi zwembandje nog.
Het is ook wat.

Hoe snel abs zichtbaar worden is ook wel genetisch. Ik heb ook op 6% VP geen 8-pack.. Aders als tuinslangen op mijn onderbuik, maar geen blokjes..
Hmm ja is ook zo. Wellicht zoek ik gewoon excuusjes. :roflol:

Gewoon weer onderhoud opzoeken/bulken @hoxyz

Ik ben gisteren gestopt, tijd om weer dik te worden
Plan is lean blijven, maar wie houden we voor de gek. Van hoeveel kcal naar hoeveel kcal ben je gegaan?

M'n vorige cut rebounde ik 18kg in zo'n tien weken, al cutte ik toen ook op extreem lage kcal met PSMF dagen wat echt fucked up is voor je mentale gesteldheid. Weet nog dat ik uiteten ging met vrienden en @Shadow Project z'n vriendin vroeg of ik aan de prednison zat tijdens dat etentje. :roflol:

2300>3000

Rustig onderhoud zoeken

Niet mee eens. Door abs te trainen kun je ze wel sneller zichtbaar maken.

Genen de schuld geven is wel makkelijk. Je moet er gewoon harder voor werken.

Klopt wel. Je hebt bijvoorbeeld soms van die powerlifters enzo met enorm gespierde abs en die zijn bij hen op een veel hoger VP al zichtbaar dan bij mensen met minder spiermassa daar.

Maarja de vraag is ook of je als bodybuilder of fitboy van die enorme abs en obliques wil hebben...dat verneukt heel je fysiek

Abs is grotendeels genetisch. Feit. Althans, hoe snel ze zichtbaar zijn. Heeft ook met vocht /bloated zijn enzo te maken .

Abs staan er bij mij op 10%, sides die blijven altijd wel goed zichtbaar.
Train ze niet meer zoveel, buik is vooruit komen te staan sinds dat ik ze vaker ging aanpakken, lijk soms zwanger.
Een vooruitstekende buik met abs is nu niet echt mijn ideaalbeeld.

• Like
Waarderingen: BB_
Abs staan er bij mij op 10%, sides die blijven altijd wel goed zichtbaar.
Train ze niet meer zoveel, buik is vooruit komen te staan sinds dat ik ze vaker ging aanpakken, lijk soms zwanger.
Een vooruitstekende buik met abs is nu niet echt mijn ideaalbeeld.
HGH belly.

Maar heeft dat met je abs te maken, of met je vetopslag verdeling?
Heeft ook met de insertions te maken. Sommige mensen hebben deep abs zoals Lazar Angelov, andere mensen hebben nauwelijks diepte zoals Sadik. Om maar ff 2 voorbeelden te noemen

• Like
Waarderingen: Apw
Heeft ook met de insertions te maken. Sommige mensen hebben deep abs zoals Lazar Angelov, andere mensen hebben nauwelijks diepte zoals Sadik. Om maar ff 2 voorbeelden te noemen
Zijn de insertions dan dieper, of je heb dan gewoon een dikkere spierbuik, dus meer massa in je abs?

Terug
Naar boven