- Waardering
- 8.812
Jammer dat je zo’n dikke powerlifter bent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat je zo’n dikke powerlifter bent
Want anders?
Was hij niet dik?
Werd er iemand nat.

Heb het nu kort, na de zomer weer langer. Syoss mousse vind ik wel redelijk. Borstelen is inderdaad een no-go.Creme... Creme.. nog meer creme, beetje mousse en gel. En vooral niet borstelen e.d als het droog is.Als man heb je altijd nog het voordeel dat je je kop kunt kaal scheren als het echt niet wil
![]()
Gewoon een matje doen bbHeb het nu kort, na de zomer weer langer. Syoss mousse vind ik wel redelijk. Borstelen is inderdaad een no-go.
Zulk haar heb ik ook. Heel vol, eigenwijs, kroezelig. Veel weerborstels.Mss gewoon zou houden met een klein beetje mousse erin voor wat glans en de zijkanten in een passend model laten scheren? Veel donkere mensen hebben heel moeilijk kroezelig haar en hebben toch super mooie kapsels![]()
Ik hou niet zo van matten, ben ik te soft voor.
Beetje jammer dat abs wegvallen in sommige poses, litteken (buik) helpt ook niet echt.
![]()
Upper body ziet er goed uit! Maar je mag imo wel wat meer aan je benen werken voor wat meer balans in je fysiek.
Ik ken het gevoel.
Bulgarian splitsquats heb je niet veel gewicht extra nodig om je benen groeiprikkel te hebben gegeven tijdens de COVID-19 maatregelen...Thanks! benen lopen idd een stukje achter, 3 maanden geen gym heeft ze ook niet echt geholpen.
Bulgarian splitsquats heb je niet veel gewicht extra nodig om je benen groeiprikkel te hebben gegeven tijdens de COVID-19 maatregelen...

En dan je teen stoten.dat is van het de gehele dag op je tenen staan om als je baas langskomt meteen net te doen alsof je hard aan het werk bent