MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

8 februari VS 27 juni.
Nog enkele weken doorgaan en dan is het wel weer OK voor dit jaar.
Niet echt zo een goede kwaliteit volgende week eens eentje proberen te maken in de kleedkamers.
IMG_20200627_110032.jpg
Hard gaan Larsie

dat is van het de gehele dag op je tenen staan om als je baas langskomt meteen net te doen alsof je hard aan het werk bent
Die heb ik sinds corona in het land is 2 keer een half uurtje gezien. Ivm het besmettingsrisico moet hij zoveel mogelijk thuis werken.
Die is gisteren heel lomp dubbel geklapt. De blauwe shuimmatjes voor onder een zwembadje worden spekglad als ze nat zijn. Slim om ze dan te verkopen voor onder zwembadjes.

Die heb ik sinds corona in het land is 2 keer een half uurtje gezien. Ivm het besmettingsrisico moet hij zoveel mogelijk thuis werken.

dat hebben wij met de toezichthouders ,nieuw project sinds een paar weken ,nog niemand gezien ,kan vrij gemakkelijk
extra meerwerk opvoeren zonder dat er een haan naar kraait,ik noem dat de no show toeslag :roflol:

Laatst bewerkt:
8 februari VS 27 juni.
Niet echt zo een goede kwaliteit volgende week eens eentje proberen te maken in de kleedkamers.
IMG_20200627_110032.jpg

Goeie progressie, +1

Je hebt me keihard gebait door je handtekening met 'de dag dat ik mijn beste vriend verloor', -1

8 februari VS 27 juni.
IMG_20200627_110032.jpg
Netjes man, jij kwam toch van overgewicht af hee? Is nu niks meer van te zien :)

inb4 booty contest.
Dames vergeet niet mee te doen.

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven