- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Welnee .. heb je gezien hoe lang je bent. Plus ik vond je groter dan mijGaat lekker Joost! Doorknallen, volgende meeting gaan wij ons klein voelen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welnee .. heb je gezien hoe lang je bent. Plus ik vond je groter dan mijGaat lekker Joost! Doorknallen, volgende meeting gaan wij ons klein voelen.

Dit. Ik heb vaker forumleden gemeet, maar nog nooit zo'n wow-effect gehad als bij @bramophyte. Mega groot die gast.Welnee .. heb je gezien hoe lang je bent. Plus ik vond je groter dan mij![]()
Moet die jongen een beetje moed in praten toch.Welnee .. heb je gezien hoe lang je bent. Plus ik vond je groter dan mij![]()
Volgende meeting wat meer pics maken.Dit. Ik heb vaker forumleden gemeet, maar nog nooit zo'n wow-effect gehad als bij @bramophyte. Mega groot die gast.
Gaat lekker ! Als je nog 6 weken zo door knalt wordt je flink droog

Flinke poten daar. Netjes
Ziet er bruut uit.
Flink wat massa opgebouwd, komt nu heel goed tot z'n recht nu je een heel stuk leaner bent! Ben benieuwd hoe je er over een x aantal weken bij staat.
SP2020 in de maak.
Yes

Ik stond tussen @wovano , @vntl , @Strive4muscle , @bramophyte en @Col_inc![]()
![]()
en ik maar denken dat ik een van de grotere jongens was in mijn gym
![]()