Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gecut en ben sinds 2 wk weer aan het opbouwen met eten. Er zit al 3kg aan maar volgens mij gaat het wel oke
Alleen armen = probleem :-(
Bekijk bijlage 496604
Haha wauw en kun je je voorstellen dat ik +/- 1600cal per dag eet atm (en in het weekend pizza)3 kg..! Man ik kom geen gram aan en zit aan de gear lol.
Kom maar 2 weken bij mij wonen3 kg..! Man ik kom geen gram aan en zit aan de gear lol.

Haha wauw en kun je je voorstellen dat ik +/- 1600cal per dag eet atm (en in het weekend pizza)
Op een gegeven moment 1250 maar op dag 5 voelde ik me ineens zo slap dus ben ik weer wat meer gaan eten. Vond het ook wel genoeg zo

Pfoe, honger lijden.Op een gegeven moment 1250 maar op dag 5 voelde ik me ineens zo slap dus ben ik weer wat meer gaan eten. Vond het ook wel genoeg zo![]()
beachproof...waar blijft de zon??Ik heb gecut en ben sinds 2 wk weer aan het opbouwen met eten. Er zit al 3kg aan maar volgens mij gaat het wel oke
Alleen armen = probleem :-(
Bekijk bijlage 496604

Omdat de gains pas komen vanaf de grammen. Anders kun je net zo goed natty blijven.3 kg..! Man ik kom geen gram aan en zit aan de gear lol.
Inderdaad, dat is wat voor een holle kies
Omdat de gains pas komen vanaf de grammen. Anders kun je net zo goed natty blijven.
In bodybuilding draait alles om grammen rammen. Eten, training en genetics zijn slechts een bijzaak.

Ik heb er weer 100kcal bij sinds vandaag ben echt gelukkig
Ik heb er weer 100mg bij sinds vandaag ben echt gelukkig
Maar ik heb alleen een scheenbeen!!!want hij traint zijn kuiten komt er meer testosteron vrij
Hoe noem je dan die mannelijk vorm van de ziekte van Bruggen?
Ik heb er weer 100kcal bij sinds vandaag ben echt gelukkig