- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso

Laat jij eens wat aders zien dan.Lekker bezig, ik pak even mijn vergrootglas om de trenaders te zoeken.
Laat jij eens wat aders zien dan.
Doen we even een ader battle als je ballen hebt.
Dan gaat die vergrootglas tenminste echt van pas komen.Als jij dit soort uitspraken doet voel ik mij bijna in een hoekje gedreven om mijn lul met aders te laten zien.
Jongens hij is boosDan gaat die vergrootglas tenminste echt van pas komen.
Overigens mooi dat zelf al weet wat je plek is
Kom meer weer lullen als je wat bijlagen hebt.
Je bent de laatste tijd ook erg irritant.
Wie nog meer dan?

Kan nog altijd ergerTijd om 3/4 keer per week kuiten te doengvd wat een kut verhouding
Afgezien van zijn kuiten heeft hij wel een moker bruut fysiek, zeker op een laag vp
Als je dat al een moker bruut fysiek vindt 🤔Afgezien van zijn kuiten heeft hij wel een moker bruut fysiek, zeker op een laag vp
Hij is minder lang dan ik en op 7 procent net zo zwaar als ik op 10/11. Opzich voor mij als natty is zijn fysiek dan wel een mooi streven

Geen idee wie hij is verder, ik vergeet soms even dat natty standaarden anders liggen jaHij is minder lang dan ik en op 7 procent net zo zwaar als ik op 10/11. Opzich voor mij als natty is zijn fysiek dan wel een mooi streven![]()

Dat zeker, met name die armen van hemAfgezien van zijn kuiten heeft hij wel een moker bruut fysiek, zeker op een laag vp