betelgeuse
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shhht zyzz off-steroids
Volgens mij kan je dat zelf aanvinken in de opties?
Chrash ademt nog.
neej, ik leef nog

Heb je je haar laten groeien?
Mooi hoor

Dit bewijst ook nog geen zak! Je ziet de achterkant niet, je hoeft er maar iets tussen te stoppen en de bicep is gelijk centimeters groter. Ik ga niet zeggen dat het geen 49,2 is maar ik ga ook niet zeggen dat deze foto die 49,2 bewijst!Man man man wat een trieste jaloerse bedoeling weer. Die viel net buiten de angle.
Daarom zei ik dat het geen 50 was, ik had de correctie al meegerekend. Strakker dan dit kon ik het niet krijgen.
Voel je je nu wat zekerder over jezelf? 49.2cm om precies te zijn.
![]()
Deze guy is de grootste gast op dit hele forum, heeft hij in meerdere foto's al bewezen. Lijkt me sterk dat hij zo triest is om er iets achter te stoppen om die arm groter te maken, al waren ze 46 cm, hij is nogsteeds hugeDit bewijst ook nog geen zak! Je ziet de achterkant niet, je hoeft er maar iets tussen te stoppen en de bicep is gelijk centimeters groter. Ik ga niet zeggen dat het geen 49,2 is maar ik ga ook niet zeggen dat deze foto die 49,2 bewijst!
Hij is wel een beetje onzeker.Deze guy is de grootste gast op dit hele forum, heeft hij in meerdere foto's al bewezen. Lijkt me sterk dat hij zo triest is om er iets achter te stoppen om die arm groter te maken, al waren ze 46 cm, hij is nogsteeds huge
let maar niet op hem stiekem heeft hij een grote stijve lul (voor zijn norm dan) voor camelus en thomaz want hij blijft ze opzoeken.Deze guy is de grootste gast op dit hele forum, heeft hij in meerdere foto's al bewezen. Lijkt me sterk dat hij zo triest is om er iets achter te stoppen om die arm groter te maken, al waren ze 46 cm, hij is nogsteeds huge
Gewoon in zijn doode hoek gaan staan.Hij is wel een beetje onzeker.
Ik ga nu snel rennen yoo
let maar niet op hem stiekem heeft hij een grote stijve lul (voor zijn norm dan) voor camelus en thomaz want hij blijft ze opzoeken.
Naar een grote stijve lul?