Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

zijn jullie JW of Rob S al vergeten ?
Och krijgen we deze discussie weer. Ik snap niet waarom jullie denken dat ik daar enige waarde aan hecht. Ik heb mijzelf volgens mij nog nooit vergeleken met iemand anders/gezegd dat ik beter ben dan iemand anders? Persoonlijk denk ik dat JW/Camelus een overall beter fysiek hebben dan ik.

En er kan wel gezegd worden dat ik degene ben die altijd een discussie maak van alles. Maar volgens mij zijn jullie de enige die allemaal hysterisch gaan doen als ik een foto post. Maar dat is natuurlijk trollen.

Wat is er trouwens met die Robin S. gebeurd? Was de enige dude die ik hier volgde. Echt een monster.

Laatst bewerkt:
niemand zegt dit ook :roflol:

Apw en Crash beweerden dat jij de bufste was van DBB ,daar was de post ook voor bedoelt
Schijnbaar denken sommigen dat ik daar toch waarde aan hecht. Anders wordt dat toch niet tegen mij gezegd?

Waarom komt het anders elke keer ter sprake volgens jou?

Rob S was inderdaad echt een beest en super esthetisch, al 5 jaar niets meer van gehoord volgens mij :s

Pompen in Gent
794188E4-D38B-4277-8FAB-49A65C039033.jpeg

Rob S was inderdaad echt een beest en super esthetisch, al 5 jaar niets meer van gehoord volgens mij :s
RIP

Ik was toen niet actief, maar als dezelfde shit gaande was dat nu gaande is kan ik wel begrijpen dat hij niet meer post en waarom waarschijnlijk ook steeds mensen hier minder actief worden.

Want OWEE als je volgens de interpolitie te veel foto's post, of als je een foto post die ze niet bevalt, of zegt wat je denkt of whatever waar andere mensen allemaal onzeker over worden.

Af en toe op insta zie ik hem nog wel eens voorbij komen.
Wat is zijn insta?

ik zag afgelopen vrijdag bij de carwash /subway in Echt een echte buffe mf ,dwarfte mij in elk opzicht,
kan er alleen maar met bewondering naar kijken ,dat jaloerse gedoe snap ik echt niet

(voor de Limburgers onder ons ,die mf reed in een witte dikke benz ,misschien een bekende)

Dit bewijst ook nog geen zak! Je ziet de achterkant niet, je hoeft er maar iets tussen te stoppen en de bicep is gelijk centimeters groter. Ik ga niet zeggen dat het geen 49,2 is maar ik ga ook niet zeggen dat deze foto die 49,2 bewijst!
Klopt ik had mijn clitje ertussen gestopt, dus zoveel kan het niet schelen.

De volgende keer zal ik die neus van jou er wel tussen stoppen om het echte verschil te maken.

Terug
Naar boven