- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
FTFY
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFY
Waar staat dat voor
Ow bedankUrban Dictionary: FTFY
Acronym for "fixed that for you." Often used sarcastically - not to fix an honest mistake, but to sarcastically disagree with someone.www.urbandictionary.com
Het is maar goed dat hij dat erbij zei, anders hadden we het nooit geraden.
Dit geeft de natty lifter nog een beetje hoop, netjes!Iets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa
Goede rug!Iets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa
Fuaaark die deltsIets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa
f**k nice!Iets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa
Mooi compliment man thanks !!!Dit geeft de natty lifter nog een beetje hoop, netjes!
Ik was er echt van overtuigd dat je gebruikte

Op wat likes na is het wel een beetje stil nu bij huize gearboysIets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa

Iets minder droog dan tijdje geleden maar ik zie die extra kilo’s duidelijk terug in massarest van de zomer proberen een beetje dit vp aan te houden en wat te gainen op het gebied van massa
Haha nou , fotos doen wonderen. Als ik daar in het echt naast ga staan val ik toch redelijk weg. Plus mijn rug is echt wel veel beter dan de voorkantOp wat likes na is het wel een beetje stil nu bij huize gearboys![]()

Ja okay maar de binnenkant van je lichaam is ook heel belangrijk. Daar overtref je ze wel mee hoor, easyHaha nou , fotos doen wonderen. Als ik daar in het echt naast ga staan val ik toch redelijk weg. Plus mijn rug is echt wel veel beter dan de voorkant![]()

Ik geef hem letterlijk een complimentOp wat likes na is het wel een beetje stil nu bij huize gearboys![]()

En van jou wordt dat sowieso flink gewaardeerd man!!
Ja okay, jij bent een uitzondering