- Waardering
- 20.663
Hij is 176cm volgens zijn stats he, niet heel groot dus.
Maar cactus heeft wel een van de betere fysieken hier, goede benen ook vooral.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus wat een brute potenBekijk bijlage 498751Ook maar ff een chimi-pose.
Dames nog tips? Breek me rug zowat om zo te kunnen staan![]()

Ik weet dat het bij jou moeilijk te zien is, maar zat jij ook niet aan de gear?
vraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.Tsja, vond zelf dat ik een goede start toendertijd gemaakt had maar moest noodgedwongen stoppen omdat mijn gezondheid belangrijker is. Misschien dat je dat zelf ook ooit zal ervaren.
vraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.
@Steks Ben jij dubbel genaaid dik en kaalTijd voor een poll? A: Spieren en haaruitval vs. B: dik en goede bos haar
Dik en haaruitval kan ook hoor 🤔Tijd voor een poll? A: Spieren en haaruitval vs. B: dik en goede bos haar
vraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.
Alles komt met een prijsBuff en haaruitval dan, trimmer erover en het is ook okBedoelde meer wat heb je liever
(En dus niet wat zie je op dit moment voor de spiegel)

Trimmer over je kop heen en je volle baard laten staan.Buff en haaruitval dan, trimmer erover en het is ook ok![]()
Dat is de ultieme look imoTrimmer over je kop heen en je volle baard laten staan.
, jammer dat de baard-goden hier niet zo goed gezind zijn.Een maat van me heeft monixidil gebruikt voor zijn baardgroei met redelijk resultaat van niks naar een beetje baard. Misschien helpt het net genoeg om 't wat voller te krijgenDat is de ultieme look imo, jammer dat de baard-goden hier niet zo goed gezind zijn.
.Ik heb dit ook ong een jaartje gedaan met best wel een verschil tegenover eerst, maar op de wangen krijg ik het niet vol ermeeEen maat van me heeft monixidil gebruikt voor zijn baardgroei met redelijk resultaat van niks naar een beetje baard. Misschien helpt het net genoeg om 't wat voller te krijgen.
Ik heb dit ook ong een jaartje gedaan met best wel een verschil tegenover eerst, maar op de wangen krijg ik het niet vol ermee

Ik ben als natty al kaal, als dat de enige side was zat ik er nu al zwaar aanTijd voor een poll? A: Spieren en haaruitval vs. B: dik en goede bos haar

I feel you bruh, ik heb meer borsthaar dan een gorilla maar een kale kop .. op 23 jarige leeftijd
Ging me meer om het feit dat je zo'n knullige ironische opmerking maakt. Jij zit/zat aan de gear, dus waarom maak je dan zo'n opmerking.Tsja, vond zelf dat ik een goede start toendertijd gemaakt had maar moest noodgedwongen stoppen omdat mijn gezondheid belangrijker is. Misschien dat je dat zelf ook ooit zal ervaren.
Meestal door 3 factoren: 1. Misbruik 2. Combinatie met rec drugs 3. Poep genenvraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.