XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik weet dat het bij jou moeilijk te zien is, maar zat jij ook niet aan de gear?

Tsja, vond zelf dat ik een goede start toendertijd gemaakt had maar moest noodgedwongen stoppen omdat mijn gezondheid belangrijker is. Misschien dat je dat zelf ook ooit zal ervaren.

Tsja, vond zelf dat ik een goede start toendertijd gemaakt had maar moest noodgedwongen stoppen omdat mijn gezondheid belangrijker is. Misschien dat je dat zelf ook ooit zal ervaren.
vraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.

• Like
Waarderingen: Apw
vraag me hier altijd af wat dan zo noodgedwongen was, wat je ervaarde en wat de verwachtingen waren. Heb wel eens mensen horen praten hoe steroiden hun leven hebben verwoest en het vervolgens hebben over bijwerkingen als acne en haaruitval.

Tijd voor een poll? A: Spieren en haaruitval vs. B: dik en goede bos haar

Dit idd :hahaha: Alles komt met een prijs

Dat is de ultieme look imo :), jammer dat de baard-goden hier niet zo goed gezind zijn.
Een maat van me heeft monixidil gebruikt voor zijn baardgroei met redelijk resultaat van niks naar een beetje baard. Misschien helpt het net genoeg om 't wat voller te krijgen ;).

Een maat van me heeft monixidil gebruikt voor zijn baardgroei met redelijk resultaat van niks naar een beetje baard. Misschien helpt het net genoeg om 't wat voller te krijgen ;).
Ik heb dit ook ong een jaartje gedaan met best wel een verschil tegenover eerst, maar op de wangen krijg ik het niet vol ermee

Jullie mogen mijn haar en baardgroei wel hebben hoor.

ben ik er mooi van af :D

overal haar behalve op mn hoofd :(

Ging me meer om het feit dat je zo'n knullige ironische opmerking maakt. Jij zit/zat aan de gear, dus waarom maak je dan zo'n opmerking.

Wat een sneu verhaal.

Meestal door 3 factoren: 1. Misbruik 2. Combinatie met rec drugs 3. Poep genen

Mits je anabolen niet misbruikt en je gezond eet, cardio doet, supplementen neemt etc is er niks aan de hand. Je gaat echt geen plaque opbouwen binnen één jaar of zoveel linker ventrikel hypertrofie thickness opbouwen dat je er binnen één jaar aan overlijdt. Dat soort processen duren jaren, zelf met misbruik.

Als jij ervoor zorgt dat je bloeddruk, bloedwaarden etc ten alle tijden in orde is dan is er niks aan de hand. Uiteraard zullen je bloedwaarden niet perfect zijn tijdens je blast etc, maar dat valt ook weer te compenseren als je niet lang blast en of andere voorzorgmaatregelen treft.

In zijn geval zal het wel misbruik + poep genen zijn geweest.

Terug
Naar boven