Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ging me meer om het feit dat je zo'n knullige ironische opmerking maakt. Jij zit/zat aan de gear, dus waarom maak je dan zo'n opmerking.

Wat een sneu verhaal.

Meestal door 3 factoren: 1. Misbruik 2. Combinatie met rec drugs 3. Poep genen

Mits je anabolen niet misbruikt en je gezond eet, cardio doet, supplementen neemt etc is er niks aan de hand. Je gaat echt geen plaque opbouwen binnen één jaar of zoveel linker ventrikel hypertrofie thickness opbouwen dat je er binnen één jaar aan overlijdt. Dat soort processen duren jaren, zelf met misbruik.

Als jij ervoor zorgt dat je bloeddruk, bloedwaarden etc ten alle tijden in orde is dan is er niks aan de hand. Uiteraard zullen je bloedwaarden niet perfect zijn tijdens je blast etc, maar dat valt ook weer te compenseren als je niet lang blast en of andere voorzorgmaatregelen treft.

In zijn geval zal het wel misbruik + poep genen zijn geweest.
Howly f**k die nieuwe profile pic is nice :0

Klein beetje BS! Boven natuurlijke waarden wordt al gezien als abuse, daar zit jij ver boven.
Oke wijsNEUS

Ik heb het niet over mensen die het normaliter gebruiken als TRT. Dat valt toch buiten deze scope. In dit geval is misbruik; grammen blasten, compounds zoals tren te lang blasten etc etc. Gewoon onbezonnen steroids gebruik dus

Vertel nou maar waarom jij noodgedwongen moest stoppen. Het feit dat je de vraag zo ontwijkt zegt al weer genoeg. Je zal gewoon jezelf niet ingelezen hebben en het misbruikt hebben. Vervolgens ga je een zielig verhaaltje ophangen over je gezondheid boehoee

Oke wijsNEUS

Ik heb het niet over mensen die het normaliter gebruiken als TRT. Dat valt toch buiten deze scope. In dit geval is misbruik; grammen blasten, compounds zoals tren te lang blasten etc etc. Gewoon onbezonnen steroids gebruik dus

Vertel nou maar waarom jij noodgedwongen moest stoppen. Het feit dat je de vraag zo ontwijkt zegt al weer genoeg. Je zal gewoon jezelf niet ingelezen hebben en het misbruikt hebben. Vervolgens ga je een zielig verhaaltje ophangen over je gezondheid boehoee
FF wakker worden Tom Tom! Elke kuurder misbruikt, dat je dat zelf niet weet.

FF wakker worden Tom Tom! Elke kuurder misbruikt, dat je dat zelf niet weet.
Dat is afhankelijk van de context. Je snapt best wat ik bedoel wijsneus. Ga nou niet elke keer shit verleggen en wees een man en kom ervoor uit dat je het gewoon misbruikt hebt, omdat je niet wist waar je mee bezig was. Ga dan niet zo'n zielig verhaal ophangen, als het komt door je eigen toedoen.

Je was net zo goed een roider, dus spreekt jezelf alleen maar tegen.

En wat probeer je trouwens te insinueren met die opmerking? Dat omdat wij niet meteen iets postte dan maar jaloers moeten zijn. Wie ging ook alweer 10 posts schrijven of mijn armen wel of niet 50cm waren. Wat een fucking clown ben jij. De neus heb je al, dus er is al een goed begin.

Dat is afhankelijk van de context. Je snapt best wat ik bedoel wijsneus. Ga nou niet elke keer shit verleggen en wees een man en kom ervoor uit dat je het gewoon misbruikt hebt, omdat je niet wist waar je mee bezig was. Ga dan niet zo'n zielig verhaal ophangen, als het komt door je eigen toedoen.

Je was net zo goed een roider, dus spreekt jezelf alleen maar tegen.

En wat probeer je trouwens te insinueren met die opmerking? Dat omdat wij niet meteen iets postte dan maar jaloers moeten zijn. Wie ging ook alweer 10 posts schrijven of mijn armen wel of niet 50cm waren. Wat een fucking clown ben jij. De neus heb je al, dus er is al een goed begin.
Jij misbruikt AAS ook flapdrol.

Kun je ook ergens inhoudelijk op ingaan, in plaats van een kleuter een paar woorden te brabbelen die hij net geleerd heeft.

Zeg dan gewoon niks, dan weet ook niemand hoe infantiel je bent.
Je loopt gewoon uit je nek te zwammen met je mits je anabolen niet misbruikt! Dat doe jij dus wel, praat dan geen poep man!

Er is een verschil in anabolengebruik en anabolenmisbruik imo

Je loopt gewoon uit je nek te zwammen met je mits je anabolen niet misbruikt! Dat doe jij dus wel, praat dan geen poep man!
Misbruik in de zin van als je van plan bent te gaan cyclen en je niet houdt aan de voorschriften. Natuurlijk zijn die ongeschreven(niet langer cyclen dan x weken, niet te veel gebruiken dan nodig is etc etc), maar je snapt toch wat ik bedoel.

Je hebt geen poot om op te staan, daarom blijf je maar hetzelfde riedeltje herhalen als een mong**l.

Je hebt steroids misbruikt in de context die ik aangaf en gaat nu ineens een zielig verhaaltje ophangen, terwijl je gewoon te dom bent om te poepen. En die andere opmerking die je maakte ging al helemaal nergens over...helemaal als je rekening houdt met 't feit dat jij juist jaloers overkwam met die armen discussie.

Laatst bewerkt:
Jongens , jongens , hou eens op met die roid rage praktijken , zoek een plek via DM en vecht het samen uit ..
Wat een gespannen testo bommetjes lopen hier rond die werkelijk alles en iedereen afzeiken en dit als een plek zien om iedereen maar zwart te maken ..

@th0maz met alle respect , ik heb je log gelezen en je fysiek is zeer indrukwekkend maar damn ... doe wat aan je lichtontvlambaarheid en je aanvallende houding ..
ik lees werkelijk waar geen enkele normale reactie van je

( Nu zal ik de gebeten hond wel weer zijn )

Terug
Naar boven