XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja oke maar die 100 ben ik alweer een tijdje voorbij. Toen ik 100 woog toen geloofde mensen het soms niet haha :)

100+ bij 1.66 is aardig gek GPRO?

Wie is er dan midget 1.66??? Ik ben toch wel een paar turven langer in mijn beleving :D

Op 1.82 en bijna 100 kg had k je groter ingeschat man. Wel prima voor korte trainingstijd natuurlijk

Dat dacht ik ook al. Misschien monster wheels? Niemand schat mij ook 100+ tot ze de wheels zien :rolleyes:

Ik kom op foto's altijd waardeloos over hoor ik van mensen.
Als ze me IRL zien snappen ze het vaak wel beter, gewoon geen selfie aanleg denk ik ;) :p

Me benen zijn nu ~69cm dus dat gaat wel aardig :)
Chest is me zwakke punt, waardoor UB sowieso al minder oogt heb ik idee :p

Ja geloof het niet of niet die kuiten zijn dus bijgetrokken. Elke dag trainen was de key zo blijkt.. meten nu een grove 44cm :P

Ja inderdaad gpro lijkt wel meer trond de 100 kilo te zitten dan mitrenz :P

Ja GPRO is sowieso stuk buffer dan mij qua mass en ook visueel gezien :p
Maar zou mezelf sowieso niet willen vergelijken, want we heben hele andere doelen volgens mij ;)

Laatst bewerkt:
<----------

Ja geloof het niet of niet die kuiten zijn dus bijgetrokken. Elke dag trainen was de key zo blijkt.. meten nu een grove 44cm :P

Zeg ik zo vaak, wil iemand grote kuiten...elke dag trainen, als ze zoveel kunnen hebben is het herstel veel sneller, dus kun je ze vaker trainen :cool:

Kuiten zijn ****ed op, vorige week een week niet kunnen stappen :( Ik moest op mijn tippen lopen.

Je laat me wel niet veel keuze he :scratch:

Was niet aan jou gericht dus je hebt eigenlijk best veel keuze.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Zeg ik zo vaak, wil iemand grote kuiten...elke dag trainen, als ze zoveel kunnen hebben is het herstel veel sneller, dus kun je ze vaker trainen :cool:

Die tip had je me nog nooit gegeven hoor, heb ik zelf achter moeten komen :cool: Anders had ik nu al Matarazzo kuiten :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Donkey calf raise gevolgd door seated óf DB calfraises zorgt er voor dat ik minstens 5 dagen mijn kuiten voel branden als een gek. Elke dag ga je vast niet tot je max.. Zou mij niet lukken :o

Ik kom op foto's altijd waardeloos over hoor ik van mensen.
Als ze me IRL zien snappen ze het vaak wel beter, gewoon geen selfie aanleg denk ik ;) :p

Me benen zijn nu ~69cm dus dat gaat wel aardig :)
Chest is me zwakke punt, waardoor UB sowieso al minder oogt heb ik idee :p

Dit kan ik zeker beamen mensen. Met oud en nieuw IRL gezien en ik kan je vertellen dat het een kast is.

in het kader van GROW ECTO GROW

2nk8ndz.jpg

Oh haha zie het nu pas :P

Terug
Naar boven