GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke maar die 100 ben ik alweer een tijdje voorbij. Toen ik 100 woog toen geloofde mensen het soms niet haha![]()

Deze kan omdat ik een kop groter ben en mijn focus ligt op olympisch gewichtheffen en niet op bodybuilding.Das vreemd, hij is een stuk groter dan jij(ook toen-ie nog natty was)
Hoe kan deze?
Wie is er dan midget 1.66Ik ben toch wel een paar turven langer in mijn beleving
![]()

Op 1.82 en bijna 100 kg had k je groter ingeschat man. Wel prima voor korte trainingstijd natuurlijk
Dat dacht ik ook al. Misschien monster wheels? Niemand schat mij ook 100+ tot ze de wheels zien![]()

Ja inderdaad gpro lijkt wel meer trond de 100 kilo te zitten dan mitrenz![]()

Ja geloof het niet of niet die kuiten zijn dus bijgetrokken. Elke dag trainen was de key zo blijkt.. meten nu een grove 44cm![]()

Zeg ik zo vaak, wil iemand grote kuiten...elke dag trainen, als ze zoveel kunnen hebben is het herstel veel sneller, dus kun je ze vaker trainen![]()
Ja geloof het niet of niet die kuiten zijn dus bijgetrokken. Elke dag trainen was de key zo blijkt.. meten nu een grove 44cm![]()

Zeg ik zo vaak, wil iemand grote kuiten...elke dag trainen, als ze zoveel kunnen hebben is het herstel veel sneller, dus kun je ze vaker trainen![]()
Anders had ik nu al Matarazzo kuiten 
Ik kom op foto's altijd waardeloos over hoor ik van mensen.
Als ze me IRL zien snappen ze het vaak wel beter, gewoon geen selfie aanleg denk ik![]()
Me benen zijn nu ~69cm dus dat gaat wel aardig
Chest is me zwakke punt, waardoor UB sowieso al minder oogt heb ik idee![]()
Was niet aan jou gericht dus je hebt eigenlijk best veel keuze.