Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat die niet klein zijn. Mijne zijn stuk minder denk en back squat gaat ook wel een heel eind over de 200
zijn oude pics, mijne zijn wss wel wat kleiner dan de jouwe, maar denk ook niet heel veel kleiner.
Dan sta ik versteld dat jij maar 1x150KG squat, aangezien Angelus letterlijk toothpicks heeft en ook op de 1x 150 zit.
geloof je dat zelf nu? 
Dan sta ik versteld dat jij maar 1x150KG squat, aangezien Angelus letterlijk toothpicks heeft en ook op de 1x 150 zit.

als je net zoals hoody constant onzin stats invoert op het internet dan krijg je een beetje een verstoord realiteitsbeeld
Wat?Jullie stats waren toch ook hetzelfde, op DL na dan?![]()

Luister maar eens naar deze vrouw dan kijk je wel anders naar het leven!!
http://www.facebook.com/photo.php?v=434271710038899&set=vb.382646855201385&type=2&theater
Dan vraag ik mij af hoe een persoon als Mikeo, zogezegd kleiner ogende benen heeft als mij, en mij er alsnog vierkant uit squat.

Wat?
Hij in augustus
4x110kg squat
1x95kg bench
5x140kg deadlift
5x55kg MP
Enkel met bench komt hij in de buurt, maar daar suck ik in. En hij zit in een forever cut
+ hij heeft geen enkele vid. En zonder vids geloof ik er niet zoveel van hier op dbb
Dus beste hoody, neem je woorden maar snel terug! Anders blijven we geen vrienden![]()
Augustus is zowat een half jaar terug, hij had al hogere lifts gepost maandje of 2 terug.