Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Aanhouder wint. En je kuiten zijn wel ‘normaal’ denk ik, maar de rest van je lichaam is uit de kluiten gegroeid.

Dat denk ik ook.
Ik spreek uit eigen ervaring. Mij calves zijn nog steeds poep, maar waren 2x kleiner dan die van Sven.

Pak ze nu jarenlang 3x per week aan en merk redelijk goed verschil, zeker t.o.v eerst.

Enige wat helpt is om altijd je training te beginnen met je weakpoint. Met calves altijd till failure doen: aka tot dat je niet meer kunt lopen. Dat is het enige wat help om die genetic poep aan te pakken.

mensen die calf raises bouncen met 100 kg+ => Meteen ook diegene die klagen dat ze geen kuiten kunnen groeien
En hierbij kan ik meteen 90% van elke gym aanspreken :o

Als je een beetje deftige contractie wilt zal er bij calf raises niet echt veel gewicht aan hangen. Maar dat willen sommige ego(tjes) niet inzien :D.

IMG_20200730_200242_383.jpg

Kuiten zijn overrated...

Mister calf wat zeg jij? Hoe train je het beste de kuitjes

Mister kalf heeft dermate goede kuiten genen dat elke ruk oefening ,hoe ruk uitgevoerd ook alsnog meer resultaat brengt dan bij de minder bedeelden die alles wel perfect uitvoeren,die dan op hun beurt weer hun biceps of rug kunnen laten groeien met 2 vingers in hun neus

Laatst bewerkt:
mensen die calf raises bouncen met 100 kg+ => Meteen ook diegene die klagen dat ze geen kuiten kunnen groeien
En hierbij kan ik meteen 90% van elke gym aanspreken :o

Als je een beetje deftige contractie wilt zal er bij calf raises niet echt veel gewicht aan hangen. Maar dat willen sommige ego(tjes) niet inzien :D.
Precies haha. Zo een vriend van mij klaagde bijvoorbeeld dat zn kuiten niet groeien en toen vroeg ik hoeveel setjes hij deed en toen zei hij 2x per week 3 setjes. De mensen die over kleine kuiten klagen zijn de gene die niet goed trainen

Ik zie mensen bij mij 4 platen per kant op de smith gooien met gebogen knieën alsof t een squat is ???

Mister kalf heeft dermate goede kuiten genen dat elke ruk oefening ,hoe ruk uitgevoerd ook,alsnog meer resultaat brengt dan bij de minder bedeelden die alles wel perfect uitvoeren,die dan op hun beurt weer hun biceps of rug kunnen laten groeien met 2 vingers in hun neus

Zo heb ik bijvoorbeeld goede genen voor buikgroei :D

Terug
Naar boven