MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

flexfriday.jpg
Hi allemaal, alvast fijn weekend! Ik mag weer eten na een lange cut, man man man die 3500cal bevallen goed!!!
Sow, dat is ripped.

Mister kalf heeft dermate goede kuiten genen dat elke ruk oefening ,hoe ruk uitgevoerd ook alsnog meer resultaat brengt dan bij de minder bedeelden die alles wel perfect uitvoeren,die dan op hun beurt weer hun biceps of rug kunnen laten groeien met 2 vingers in hun neus
Genen is inderdaad de belangrijkste factor.

Boeit toch niet, natty of niet? Is gewoon mooi resultaat
Nou, het zet resultaat wel in een bepaald perspectief. Ik zie hier ook foto´s langskomen van mensen die iets minder natty zijn.
Super indrukwekkend, maar van een andere orde. Ik benoem het juist om aan te geven dat dit resultaat in mijn ogen niet onder doet voor ´de grote jongens´ die hier foto´s posten. :)

Nou, het zet resultaat wel in een bepaald perspectief. Ik zie hier ook foto´s langskomen van mensen die iets minder natty zijn.
Super indrukwekkend, maar van een andere orde. Ik benoem het juist om aan te geven dat dit resultaat in mijn ogen niet onder doet voor ´de grote jongens´ die hier foto´s posten. :)
Toen ik nog natty was ging het cutten mij tbh een stuk makkelijker af, zo shredded als toen ben ik nooit meer geweest
Nouja, ik liftte nog niet eens en zat elk weekend aan de pep. Dat maakte t ook vooral wel makkelijk om shredded te zijn.

Boeit toch niet, natty of niet? Is gewoon mooi resultaat
Tuurlijk maakt dat wat uit. Ik heb zelf ooit een korte cycle gedaan en eenmaal SARMs voor 8 weken. De gains waren nog beter dan ik had gehoopt. Heb daar overigens spijt van, ga dat nooit meer doen, maar ik weet wel dat roids het verschil maken. Zijn foto is een stuk indrukwekkender wetende dat het natty is, maar in mijn ogen minder spannend als het enhanced zou zijn.

Laatst bewerkt:
Toen ik nog natty was ging het cutten mij tbh een stuk makkelijker af, zo shredded als toen ben ik nooit meer geweest
Nouja, ik liftte nog niet eens en zat elk weekend aan de pep. Dat maakte t ook vooral wel makkelijk om shredded te zijn.
Het geheim is pep

Als je nu ook elk weekend aan de pep gaat en gewoon wat meer tren zet? Epic shreddedness :D

Tuurlijk maakt dat wat uit. Ik heb zelf ooit een korte cycle gedaan en eenmaal SARMs voor 8 weken. De gains waren nog beter dan ik had gehoopt. Heb daar overigens spijt van, ga dat nooit meer doen, maar ik weet wel dat roids het verschil maken. Zijn foto is een stuk indrukwekkender wetende dat het natty is, maar in mijn ogen minder spannend als het enhanced zou zijn.

Uit interesse: waarom heb je er spijt van?

Uit interesse: waarom heb je er spijt van?
De cycle met roids gaf behoorlijk wat bijwerkingen dus dat was zeker geen succes in dat opzicht. Hoge bloeddruk, acne. De SARMs werkten top, maar ik vond het mentaal taai om te stoppen omdat de progressie daarmee ook staakte. En ook past het totaal niet bij mijn huidige filosofie betreft fitness.

Ik was nooit een bodybuilder, want daar was ik te klein voor. Ik was een matige powerlifter (190 sq, 200 dl, 150bp). En ik kon ook niet zeggen dat ik aan fitness deed, want ik was buiten adem na traplopen. Het sloeg gewoon nergens op wat ik deed vind ik achteraf gezien. En ik heb dus mijn gezondheid op het spel gezet voor ‘doelen’ die totaal onbelangrijk zijn. En ben tevens mijn natty status kwijt. Ook kan ik onmogelijk weten welke schade die cycles eventueel hebben aangericht.

Nu doe ik fanatiek hardlopen, onderhoud ik mijn kracht in de gym, en eet ik zo gezond als maar kan. Dat had ik veel eerder moeten doen.

Terug
Naar boven