Kun jij ook wel gebruiken. Misschien ga je er dan nog een beetje mannelijk eruitzien.
Hoe ziet hij er uit dan?Idd en vooral op anderen projecteren voelt hij zich weer beter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun jij ook wel gebruiken. Misschien ga je er dan nog een beetje mannelijk eruitzien.
Hoe ziet hij er uit dan?Idd en vooral op anderen projecteren voelt hij zich weer beter
En hier gaat Tommie gewoon verder met z'n kinderachtige houding.Kun jij ook wel gebruiken. Misschien ga je er dan nog een beetje mannelijk eruitzien.
Hoe ziet hij er uit dan?
Gaat meer om zijn attitude en zijn ''trolling''. Verdiep je eerst in de context voordat je een oordeel gaat vellen cuck.Wat is er mis met het fysiek van Betelgeuse. We hebben niet allemaal de ambitie, de genen en het geld voor dure kuren etc.
Gelukkig ben jij gekomen om de boel te redden.En hier gaat Tommie gewoon verder met z'n kinderachtige houding.

Je mag zeggen wat je wilt zeggen. Of het enige vorm van waarde heeft is een ander verhaal natuurlijk.Mijn persoonlijke mening: ik vind het fysiek van Betelgeuse mooier dan dat van Th0maz. Of mag ik dat hier niet zeggen?
Sarcasme kun je lezen? Dat is een nieuwe.Thomas ngl maar je maakt je zelf echt belachelijk de laatste tijd. Je komt over als een extreme driftkikker die overal op moet happen en geen sarcasme kan lezen.
Ik mag hopen dat je af en toe het sarcasme wat hier gepost wordt kan lezen ja.Sarcasme kun je lezen? Dat is een nieuwe.
Waarom mag ik niet trollen dan? Kun je geen sarcasme lezen?
Deze is zo enorm cliché.
Noem eens een voorbeeld dan. En waar doet zich de sarcasme voor deze keer?Ik mag hopen dat je af en toe het sarcasme wat hier gepost wordt kan lezen ja.
Deze is zo enorm cliché.
Ja ik ben gepest, ik heb een clitje, ik ben onzeker, ik heb geen vaderfiguur gehad. Welke hebben we nog meer?
Noem eens een voorbeeld dan. En waar doet zich de sarcasme voor deze keer?
Ga je nou echt die chimboy verdedigen? Had je wel hoger ingeschat.
D'r zit wrok bij Tommie diep van binnen, en door de AAS wordt dit versterkt. Poor thing.Misschien moet je wat minder anabolen gebruiken th0maz, potjandorie zeg.
Oh waarom dan alleen bij mij? Volgens mij zijn er genoeg voorvallen waar mensen hier elkaar uitmaken voor alles en nog wat.Sorry ik had het niet persoonlijk moeten maken. Mijn excuses daarvoor. Ik vind je erg licht ontvlambaar, daar reageer ik altijd sterk op.

Ja je hebt een mier en een olifant, jij bent een walvisOh waarom dan alleen bij mij? Volgens mij zijn er genoeg voorvallen waar mensen hier elkaar uitmaken voor alles en nog wat.
Als we we dan toch even over de serieuze boeg gaan gooien, kan ik wel even meedoen. Dan zal ik even gezellig mee gaan trollen![]()
Oh waarom dan alleen bij mij? Volgens mij zijn er genoeg voorvallen waar mensen hier elkaar uitmaken voor alles en nog wat.
Als we we dan toch even over de serieuze boeg gaan gooien, kan ik wel even meedoen. Dan zal ik even gezellig mee gaan trollen![]()
Oh waarom dan alleen bij mij? Volgens mij zijn er genoeg voorvallen waar mensen hier elkaar uitmaken voor alles en nog wat.
Wie haal ik dan onderuit? Noem eens wat wat voorbeelden dan. Je roept maar gewoon wat.omdat jij het keer op keer persoonlijk maakt. Ik lees al langer mee, ik post alleen zelf nooit wat. Dat komt grotendeels door gasten als jij. Je hoeft niet altijd mensen onderuit te halen om daar eigenwaarde aan te ontlenen Thomas.
Grappig dat je dit aanhaalt, want dit gebeurd vaak genoeg bij anderen. Oh je lats zijn scheef, dit is niet goed etc. Dat soort shit hoor je mij nooit zeggen.Je hoeft niet altijd mensen onderuit te halen om daar eigenwaarde aan te ontlenen Thomas.
Heb het niet over die mooiboy troll. Gewoon hoe je algehele toon van al je posts.Deze is zo enorm cliché.
Ja ik ben gepest, ik heb een clitje, ik ben onzeker, ik heb geen vaderfiguur gehad. Welke hebben we nog meer?
Noem eens een voorbeeld dan. En waar doet zich de sarcasme voor deze keer?
Ga je nou echt die chimboy verdedigen? Had je wel hoger ingeschat.
Wie haal ik dan onderuit? Noem eens wat wat voorbeelden dan. Je roept maar gewoon wat.
Die twink die elke keer shit hier uitlokt, om te ''trollen''? Ga nou niet de boel generaliseren.
Grappig dat je dit aanhaalt, want dit gebeurd vaak genoeg bij anderen. Oh je lats zijn scheef, dit is niet goed etc. Dat soort shit hoor je mij nooit zeggen.