Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb het niet over die mooiboy troll. Gewoon hoe je algehele toon van al je posts.
Voorbeelden? Tegen die snuff die niet genoeg van mij kan krijgen, omdat hij zijn homoseksuele gevoelens niet in bedwang kan houden?

Of gaat het over de arm ''troll''? Noem eens wat voorbeelden.

Het gaat niet over die mooiboy troll, maar vervolgens haak je daar wel op in? Of schuilen er andere veren achter? ;)

Een discussie gaande houden met iemand met een totaal gebrek aan zelfreflectie is zinloos.

Ik was zojuist een aantal bladzijdes terug aan het lezen, misschien zat ik er wel naast, toen kwam ik er pas achter hoe erg het echt met je gesteld is.

Voorbeelden? Tegen die snuff die niet genoeg van mij kan krijgen, omdat hij zijn homoseksuele gevoelens niet in bedwang kan houden?

Of gaat het over de arm ''troll''? Noem eens wat voorbeelden.

Het gaat niet over die mooiboy troll, maar vervolgens haak je daar wel op in? Of schuilen er andere veren achter? ;)
Jezus, wat heb jij toch een hoge eigendunk man. Tis het tegenovergestelde, ik mag jou niet. Omdat jij een bully bent, jij kleineert, jij speelt op de man.

Mensen, waarom je zo druk maken om personen die je int echte leven niet eens kent! Zonde van je energie ja. Als je het ergens niet mee eens bent of aan iemand irriteert, gewoon negeren :p

Fijn weekend iedereen!

Hahaha, je was me voor! Ik had die toevoeging 2 sec geleden toegevoegd. Er is wel een (klein) verschil, maar lijkt nu levensgroot 😂

Corona gains growing strong 😂 eerste week bulk zit er op

Bijlagen

• IMG_20200727_091154__01__01.jpg
    IMG_20200727_091154__01__01.jpg
    165,2 KB · Weergaven: 236
Terug
Naar boven