Sinds wanneer heb jij daar verstand van?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer heb jij daar verstand van?

zelfs primark kledij heeft maten

Ik had laatst weer een paar shirts bij Esprit besteld. Naast slim fit hebben ze nu kennelijk ook oversized, dus mijn nek past goed en de mouw begint onder mijn delts.
Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen

Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen![]()

Er bestaan ook tight fit shirts die langer zijn. Volgens mij bij de sting .Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen![]()
Haha nou precies hetzelfde probleem op 1.57m. (Gelukkig kunnen wij vrouwen nog een knoopje leggen in een t-shirt)Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen![]()
En wij met dit weer ons shirt uit.Haha nou precies hetzelfde probleem op 1.57m. (Gelukkig kunnen wij vrouwen nog een knoopje leggen in een t-shirt)
Was er toevallig 2 weken geleden nog, niks kunnen vinden wat echt goed zat, qua broeken wel geslaagt. heb wel is van die tight fit shirt gehad die ook lang waren, volgensmij is online besteld. maar dat zit dan weer strak om je heupen en los rond je borst. kan aan die winkel liggen. zal binnekort weer is wat online bestellen of de stad in gaan. Maar moet gewoon stoppen met cutten en probeer wat knappe massa erop trappen hahaEr bestaan ook tight fit shirts die langer zijn. Volgens mij bij de sting .
Was er toevallig 2 weken geleden nog, niks kunnen vinden wat echt goed zat, qua broeken wel geslaagt. heb wel is van die tight fit shirt gehad die ook lang waren, volgensmij is online besteld. maar dat zit dan weer strak om je heupen en los rond je borst. kan aan die winkel liggen. zal binnekort weer is wat online bestellen of de stad in gaan. Maar moet gewoon stoppen met cutten en probeer wat knappe massa erop trappen haha
Hilfiger valt bij mij meestal wel goed (1m95), maat XL.Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen![]()
Ja ik zal niet zo snel een knoopje leggen haha, tbh zou wel willen dat ik een cm of 8-10 kleiner was. lang zijn is gewoon veel al waardeloosHaha nou precies hetzelfde probleem op 1.57m. (Gelukkig kunnen wij vrouwen nog een knoopje leggen in een t-shirt)
Zal dat even onthouden als ik de stad in ga! thanksHilfiger valt bij mij meestal wel goed (1m95), maat XL.
En ook zo'n el cheapo merk, Menace.Zal dat even onthouden als ik de stad in ga! thanks
Hilfiger valt bij mij meestal wel goed (1m95), maat XL.

Zal dat even onthouden als ik de stad in ga! thanks
Haal gewoon bij de primark wat slim fits en groeien maar manWas er toevallig 2 weken geleden nog, niks kunnen vinden wat echt goed zat, qua broeken wel geslaagt. heb wel is van die tight fit shirt gehad die ook lang waren, volgensmij is online besteld. maar dat zit dan weer strak om je heupen en los rond je borst. kan aan die winkel liggen. zal binnekort weer is wat online bestellen of de stad in gaan. Maar moet gewoon stoppen met cutten en probeer wat knappe massa erop trappen haha
Wow zijn er nog steeds mensen die de stad in gaan om kleding te kopen?Zal dat even onthouden als ik de stad in ga! thanks