XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen:meal:
Haha nou precies hetzelfde probleem op 1.57m. (Gelukkig kunnen wij vrouwen nog een knoopje leggen in een t-shirt)

• Heart
Waarderingen: Saus
Er bestaan ook tight fit shirts die langer zijn. Volgens mij bij de sting .
Was er toevallig 2 weken geleden nog, niks kunnen vinden wat echt goed zat, qua broeken wel geslaagt. heb wel is van die tight fit shirt gehad die ook lang waren, volgensmij is online besteld. maar dat zit dan weer strak om je heupen en los rond je borst. kan aan die winkel liggen. zal binnekort weer is wat online bestellen of de stad in gaan. Maar moet gewoon stoppen met cutten en probeer wat knappe massa erop trappen haha

Was er toevallig 2 weken geleden nog, niks kunnen vinden wat echt goed zat, qua broeken wel geslaagt. heb wel is van die tight fit shirt gehad die ook lang waren, volgensmij is online besteld. maar dat zit dan weer strak om je heupen en los rond je borst. kan aan die winkel liggen. zal binnekort weer is wat online bestellen of de stad in gaan. Maar moet gewoon stoppen met cutten en probeer wat knappe massa erop trappen haha

Let me know als je wat vindt!

Haha nou precies hetzelfde probleem op 1.57m. (Gelukkig kunnen wij vrouwen nog een knoopje leggen in een t-shirt)
Ja ik zal niet zo snel een knoopje leggen haha, tbh zou wel willen dat ik een cm of 8-10 kleiner was. lang zijn is gewoon veel al waardeloos

• Sad
Waarderingen: Saus
Haal gewoon bij de primark wat slim fits en groeien maar man

Terug
Naar boven