Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja zoals ik aangaf, meeste kleding zit vaak net kut. Dus in de stad is wel beter. Alleen jammer dat ik uit zon boerengat kom en dus letterlijk geen knappe winkels in de buurt hebWow zijn er nog steeds mensen die de stad in gaan om kleding te kopen?![]()
Kwam dit shirt ook vandaan. Muscle fit zelfs hahaHaal gewoon bij de primark wat slim fits en groeien maar man
De korter de shirts, de beter. Lijkt alles groter. Lekker onzeker overcompenseren, houd ik van. Jullie haters kunnen het gewoon niet rocken.
![]()
Dan maatje groter gewoon?

Haha zit goed strak wat voor maat shirt is dat??
Fotoshop!
Zullen we ruilen van handtekening
https://www.girav.nl weet niet óf je er iets aan hebt..wie weet!Kleding is kut op 1.94, of het is oversized en lang genoeg, of het past goed en is te kort. Meer reden om te trainen tot oversized goed gaat passen![]()
Gek genoeg nooit last van te kleine shirts op 1,95 En 140kg![]()
ook de lengte?

Ik ben 196 bij 115kg, enige probleem met shirts is soms dat t goed zit bij de schouders/armen/borst maar dan te wijd is bij mn buik.
Dit is echt een mooie shot abisinds ik hier op vakantie ben, ben ik niet meer onder de zon gaan liggen anders word ik echt een zwartnek
![]()
Ben jij aan het bulken of wat? Fucking droog nog steeds. Netjes, ik kan niet zo droog blijven tijden bulk. 👌👌Bekijk bijlage 499944
Lekker uitgedroogd na dagje strand
XXS
Nah valt wel mee. Gewoon goed angles en kleine bicep pump. Train armen nu ook 2x en moet zeggen dat het wel vrij snel gaat met biceps. Als de rest nou ook zo snel ging.Fotoshop!
Nee maar even serieus gast.. Wtf, armen zijn echt huge
Dat maakt me wel nieuwsgierig naar hoe je armtrainingen eruit zien?
![]()
![]()
![]()
Een side chest pose die ik onder de knie begin te krijgen, een arm shot die een beetje decent is en een opgezwolle front pose waar de definitie in mijn benen ver te zoeken is.