- Waardering
- 14.131
Het is wel veelzeggend dat een 2kg dumbbell je kuit volledig kan verbergen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel veelzeggend dat een 2kg dumbbell je kuit volledig kan verbergen.

Kom aan in trinna
trainingspak. je bent toch niet zwart?
@Camelus kijk die racist
Wat moet ik dan aan? Tanktop stringer ofzo zit niet lekker. Suggesties dan koop ik het gvd stelletje zeikerds
Wat moet ik dan aan? Tanktop stringer ofzo zit niet lekker. Suggesties dan koop ik het gvd stelletje zeikerds

Normale tanktops, katoenen t-shirts etc. genoeg optiesWat moet ik dan aan? Tanktop stringer ofzo zit niet lekker. Suggesties dan koop ik het gvd stelletje zeikerds

Precies, of alleen onderbroek en werkschoenen. Maar dan moet je wel echt buff zijnstringer
trek gewoon aan wat je wilt, is jouw feestje.
Misschien kan je ze volgende keer beide verbergen..dit is wel een hele grote tip van de sluier hoor
[/QUOTE
Stop... ze worden gered..hulp is onderweg SOS SOS SOSGa lekker in je barca shirt lopen terwijl ze nog geen week geleden van de mat worden gespeeld, #kijkmijstraatzijn
Tfoe ik kan dat gewoon volgende keer trek ik real aan.Ga lekker in je barca shirt lopen terwijl ze nog geen week geleden van de mat worden gespeeld, #kijkmijstraatzijn
stringer
trek gewoon aan wat je wilt, is jouw feestje.
Ik wist t! hahahaha. Ik wist gewoon dat je dit ging zeggen. Ergerde me er zelf ook al aan haha. Dank voor het compliment
In het kader van: "Nooit te oud om te leren" ga ik mijn uiterste best doen. En? Gelukt?Als je je kuiten wilt verbergen, moet je uit je comfortzone komen en achter de mannendumbells gaan staan, niet achter de vrouwendumbells.
O, jij bent er zo een die opeens fan is van de voetbalclub die het op dat moment goed doet. Een PSV- en Ajax-shirt op één foto kan toch niet, maak een keuze. Barcelona en Real Madrid is toch ook water en vuur?Tfoe ik kan dat gewoon volgende keer trek ik real aan.
![]()
spuit 11 door de bocht bedankt BB het was een grapjeAls je je kuiten wilt verbergen, moet je uit je comfortzone komen en achter de mannendumbells gaan staan, niet achter de vrouwendumbells.

??Hoezo een grap, ik zie nergens kuiten?spuit 11 door de bocht bedankt BB het was een grapje??