- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Bert is Ernie meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert is Ernie meer.
Rows, t bar, barbell, dumbbell. Shrugs of upright rows, rack pulls. Genoeg keuze iigNa rug workout. Om me even voor te stellen, mijn naam is Mauro ben 19 jaar. Doe het als een hobby maar probeer het toch heel serieus te nemen.
Waarmee ik bedoel, 6x per week trainen. Bulken (3500-4000kcal eten, clean bulk!)
Mijn vraag is of jullie oefeningen hebben om de binnenkant en bovenkant van me rug gespierder te maken, want de breedte vind ik op zich voldoende.
Alvast bedankt!
Tof dat je mocht blijven.Na rug workout. Om me even voor te stellen, mijn naam is Mauro ben 19 jaar. Doe het als een hobby maar probeer het toch heel serieus te nemen.
Waarmee ik bedoel, 6x per week trainen. Bulken (3500-4000kcal eten, clean bulk!)
Mijn vraag is of jullie oefeningen hebben om de binnenkant en bovenkant van me rug gespierder te maken, want de breedte vind ik op zich voldoende.
Alvast bedankt!
Welkom en succes, veel info hierNa rug workout. Om me even voor te stellen, mijn naam is Mauro ben 19 jaar. Doe het als een hobby maar probeer het toch heel serieus te nemen.
Alvast bedankt!
Heel sick dit!!
Jammer van die hoge lat aanhechtingen
Welkom en alvast veel succes.Na rug workout. Om me even voor te stellen, mijn naam is Mauro ben 19 jaar. Doe het als een hobby maar probeer het toch heel serieus te nemen.
Alvast bedankt!
Ik vind die zure persoonlijkheid en gebrek aan intelligentie erger.
so glad this turned into a meme.
@Shadow Project ook denk ik
Waarom niet