HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Mijn geheim:
50% van mijn dieet is chocola of chocola gerelateerde producten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn geheim:
Mijn geheim:

Mijn geheim:
Zaterdag in huis is zaterdag op meestal.Zaterdag hebben ze chocola in huis gehaald. Ik denk er iedere seconde aan op dit moment
Opeten of een ander voeren. Opgelost🤣Zaterdag hebben ze chocola in huis gehaald. Ik denk er iedere seconde aan op dit moment
het is dat je je tattoo ziet, maar lijkt wel een compleet andere persoonboven is 1 juli 2020 / 74,5kg
onder is 25 augustus 2020 / 79,8kg
![]()
boven is 1 juli 2020 / 74,5kg
onder is 25 augustus 2020 / 79,8kg
![]()
Dit was het voor corona, tijdens de corona ben eerlijk gezegd de motivatie verloren en ben ook daarmee veel gains verloren die ik nu weer probeer terug te trainenhet is dat je je tattoo ziet, maar lijkt wel een compleet andere persoon
Ik had precies hetzelfde, ik ben denk ik nog veel harder ingekakt dan jijDit was het voor corona, tijdens de corona ben eerlijk gezegd de motivatie verloren en ben ook daarmee veel gains verloren die ik nu weer probeer terug te trainen
![]()

1 woord. WAUW. Wat een mooie progressie!!Ik vind het toch ook wel leuk om hier het eindresultaat van m'n cut nog even te plaatsen. Ik ben in maart begonnen met diëten na jaren als een couch potato geleefd te hebben. Ik ben thuis met dumbells van 2,5 kilo en een zak speelzand van 25kg in de weer gegaan. Sinds de sportscholen weer open zijn, ben ik lid geworden en dus ben ik nu zo'n twee maanden fatsoenlijk aan het trainen. Ik heb van 2003-2005 redelijk fanatiek getraind, dus gelukkig was er nog wel wat muscle memory aanwezig. Uiteindelijk is dit het resultaat van een half jaar hard werken:
![]()
![]()
Nou jij bent ook weer behoorlijk terug aan t komenIk had precies hetzelfde, ik ben denk ik nog veel harder ingekakt dan jij![]()