Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had de tag pas later toegevoegd. Was inderdaad leuk je weer te zien en je ziet er top uit, zeker voor zo na je vakantie.kreeg geen melding dat je me had getagd, was weer leuk je te gespreken te hebben beest
Ziet er goed uit bro. 👌 Sterkte met die struggles 👨❤️👨Beetje shape verneukt door veel stress, slecht eten en veel drank. Sinds 3 dagen weer hard aan het werken. 3 weken aan het cruisen nu, haren blijven ook gewoon uitvallen fuckzooi. Koud genomen pic.![]()
Ziet er goed uit bro. 👌 Sterkte met die struggles 👨❤️👨
44,5 cm bij mij
Qua mass ziet het nog hetzelfde uit, maar die tren look kun je helaas niet krijgen zonder tren. Daarom is die troep zo verslavend: die fucking look. Want voor de rest is het gewoon rommel(zowel voor jezelf als anderen) die meer kapot maakt dan je lief is.Ja schade valt op zich wel mee, tren is er ook uit en dat zie je meteen. Ga over vier weken gewoon weer voor de volgende blast (8 weken) om dan wel een lange cruise te doen incl bloedtest.
Twijfel nog tussen bold, dhb en npp.
Qua mass ziet het nog hetzelfde uit, maar die tren look kun je helaas niet krijgen zonder tren. Daarom is die troep zo verslavend: die fucking look. Want voor de rest is het gewoon rommel(zowel voor jezelf als anderen) die meer kapot maakt dan je lief is.
Persoonlijk vind ik test/dhb/mast een van de betere blasts. Zowel voor je mentale gesteldheid en qua resultaten. Zo te zien heb je nog geen tatta haarlijn, dus je kunt makkelijk ook wat masteron erbij gebruiken.
Ik wil niet weten hoe het eruit ziet als het wèl meezit 😳Beetje shape verneukt door veel stress, slecht eten en veel drank. Sinds 3 dagen weer hard aan het werken. 3 weken aan het cruisen nu, haren blijven ook gewoon uitvallen fuckzooi. Koud genomen pic.![]()
Ik wil niet weten hoe het eruit ziet als het wèl meezit 😳
Alleen ben jij een stukje kleiner dus mijn armen moeten veel groter. Maar inderdaad is wat setjes armen na een andere spiergroep niet voldoende voor fatsoenlijke groei. Niet voor mij in elk geval.Netjes, zijn de mijne nu ook ongeveer (44,3) Beginnen nu eindelijk weer wat groeien. Met een paar setjes bicep curls na rug gebeurde er niets meer.
Herkenbaar. Ik ben zelf ook niet meer zo lief als ik tren gebruik.ben van nature al een opgefokt mannetje maar met tren komt het er 10x erger uit.
. Of was dat sarcastisch.