XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Was echt niet zo indrukwekkend.. 72kg op 1m70 nu 83kg en vind het nog steeds niks 😂
43cm bij jou lengte is prima man! Armen is toch wel echt een genitca dingetje denk ik. Zit zelf nu op 46,5cm hoop die 50cm ooit aan te tikken als ik ooit een kuur neem.

Bijlagen

• 20200905_101613.jpg
    20200905_101613.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 231
  • 20200909_165712.jpg
    20200909_165712.jpg
    120,3 KB · Weergaven: 201
Super Nice man !

Soms heb je nog wel is een dag dat je denkt nu ben ik tevreden. Maar meestal is het huilen met de pet op.
Maar goed ook, vanaf het moment dat je echt tevreden bent lijkt mij dit een f*cking saaie sport (met alle respect naar de personen die het wel zijn en het gewoon graag doen :) )

Maar goed ook, vanaf het moment dat je echt tevreden bent lijkt mij dit een f*cking saaie sport (met alle respect naar de personen die het wel zijn en het gewoon graag doen :) )
Is ook zo. En ik denk dat dat met alles geldt in het leven. Of je nou een mooie wagen hebt gekocht, of wat anders. Het went uiteindelijk allemaal. En maar goed ook, anders ben je niet meer gedreven om volgende stappen te maken.

Shape na het eten van 500 gram aardappelschijfjes en 1.5 kilo kip :D
Vanaf januari ga ik starten voor een diepe cut 1000 onder onderhoud +t3 en veel cardio.,
Ik hoef ook niet super droog te zijn maar er mag veel vanaf i.v.m medcijnen zie ik er altijd opgeblazen uit.

Bijlagen

• bulk.jpg
    bulk.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 244
Shape na het eten van 500 gram aardappelschijfjes en 1.5 kilo kip :D
Vanaf januari ga ik starten voor een diepe cut 1000 onder onderhoud +t3 en veel cardio.,
Ik hoef ook niet super droog te zijn maar er mag veel vanaf i.v.m medcijnen zie ik er altijd opgeblazen uit.
Nog AAS naast T3 mag ik hopen want anders blijft er niks van spiermassa over.

@Shadow Project ik ga eerst 500 kcal onder mijn onderhoud eten en veel cardio.
Als er dan na 1 maand geen progressie is voeg ik T5 of T3.
Ik wil in de toekomst als alles wat stabieler is wel test zetten want die is laag door medicijnen.
MK677 + T5 heeft mij vorig jaar wel droger gemaakt zonder al teveel spiermassa in te leveren.
Eiwitten gooi ik flink omhoog in aankomende cut en koolydraten omlaag, we zullen zien wat het brengt.

Terug
Naar boven