AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Het zal allemaal wel maar hier moest ik toch wel even om lachen
Tja ik snap hem wel, zelf weet hij helemaal niet weet wat hij doet. Ik help hem ook met zijn voeding etc dus zal voor hem logischer zijn om mij te vragen of ik dat weet dan zelf blind te zetten. :roflol:

Beter uitzien is erg persoonlijk.... voor zichzelf vermoedelijk wel gezien zijn massa vind hij veel massa er wss beter uitzien dan minder?
Ik heb bv bewondering voor de dedication en look en effort voor een fysiek als @th0maz . Maar zou het zelf niet willen. Ben dan ook een natty xD en niet echt een BB'er maarja, bedoel maar zulke vragen zijn erg persoonsgebonden

Het lijkt mij persoonlijk knap lastig, ik ken verhalen van gasten die geen geschikte kleding kunnen vinden, door de biceps omtrek niet normaal kunnen eten aan tafel. Het heeft ook zijn nadelen, geldt voor alles.

Ben je zo onzeker over je fysiek dat je anderen maar constant moet afzeiken?
Up the dose en ga trainen:P
Plaats jij anders nog 300x dezelfde pose foto voor je ‘fans’:roflol:. Ik zeg ook gewoon dat hij een goed fysiek heeft(ook 4 of 5 sterren gegeven met de contest). Fake natties moeten aan de schandpaal.

Het lijkt mij persoonlijk knap lastig, ik ken verhalen van gasten die geen geschikte kleding kunnen vinden, door de biceps omtrek niet normaal kunnen eten aan tafel. Het heeft ook zijn nadelen, geldt voor alles.
Geen geschikte kleding vinden is gewoon een kwestie van een maatje groter kopen in wat in laten maken, niet meer normaal kunnen eten is een extreem kleine minderheid

IMG_20200911_180122_100.jpg

@wesleyb8 heeft gewoon een goed fysiek, als je denkt dat je dat niet kunt bereiken zonder AAS ben je erg triest hoor, een kuur fysiek oogt totaal anders..
Maar hey, iedereen kuurt he! wat een belachelijk statement... Ken zat figuren die er hetzelfde bijstaan of beter zonder ooit naar iets gegrepen te hebben.
Echt een onzin forum aan het worden dit.

@wesleyb8 heeft gewoon een goed fysiek, als je denkt dat je dat niet kunt bereiken zonder AAS ben je erg triest hoor, een kuur fysiek oogt totaal anders..
Maar hey, iedereen kuurt he! wat een belachelijk statement... Ken zat figuren die er hetzelfde bijstaan of beter zonder ooit naar iets gegrepen te hebben.
Echt een onzin forum aan het worden dit.

De “beschuldigingen” hebben denk ik ook te maken met progressie foto’s van het verleden.

Ach hij kan het tegendeel heel makkelijk bewijzen. Als hij on gaat, wat zijn bedoeling is, dan moet hij helemaal uit zijn voegen barsten.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: MDC
Terug
Naar boven