- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Overweeg het bij sommige mensen met terugwerkende kracht maar nog niks geconcretiseerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overweeg het bij sommige mensen met terugwerkende kracht maar nog niks geconcretiseerd
Netjes, wat gok je dat je vp nu ongeveer is?Lijnen in de benen waren ook een beetje te zien vandaag![]()
8%?
@Bokito8%?
Maar dat is echt een pure gok want je hebt altijd weer mensen die zeggen dat het meer is.
Lijnen in de benen waren ook een beetje te zien vandaag![]()

Geen idee van vetpercentages dik stokertje van me.
Bruut. Geile veins ook. 👌Lijnen in de benen waren ook een beetje te zien vandaag![]()
Waarom zijn sommigen van jullie zo gefixeerd met die fictieve vetpercentage getalletjes?
Thanks!Bruut. Geile veins ook. 👌
Waar heb je die tank-top gehaald?

Doe maar gewoon even niet.
Fucking moeilijk om beetje degelijke/normale tanktops te vinden met die bandjes. Anders kom je weer uit bij die nichterige stringers die je nipples showen of een kinderachtige opdruk hebben. Maar die is wel gucci.Thanks!
Jaren geleden op aliexpress besteld voor 5 euro per stuk![]()
Misschien maar beter ook in sommige gevallen.De helft van de foto’s hier laden niet bij mij (iPhone X)![]()
Ik laat het aan jou over. Moet nog eten.Klopt heb ik ook last van, de eerste laadt nooit.
@th0maz Tamara niet wat voor jou of toch liever kort en pittig?
?Klopt heb ik ook last van, de eerste laadt nooit.
@th0maz Tamara niet wat voor jou of toch liever kort en pittig?
Kutje van je moeder