Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Er zijn gewoon bepaalde dingen die de meeste vrouwen onbewust leuk vinden in een man, dingen die vooral voor de evolutie belangrijk waren.

In de huidige maatschappij zijn die dingen soms minder belangrijk en met de huidige 'feministische' movement is het populair om dat allemaal juist niet te willen want sterke onafhangkelijke vrouw.

Mijn ervaring is dat zelfs die sterke onafhangkelijke vrouwen die eigenlijk een slap ventje willen waar ze zo overheen lopen in de realiteit toch stiekem de traditioneel mannelijke dingen leuk vinden.

En dat lijkt ook niet alleen maar in mijn ervaring te zijn maar komt ook gewoon terug in de cijfers van bvb datingapps.

Is ook logisch. Die feministen denken met 50 jaar gelul 100000-en jaren aan evolutie en elementaire biologie in onze hersenen te kunnen veranderen.

Feminisme in zijn moderne vorm is een ziekte.

All other aspects of attraction help but personality is still number 1.

Is ook logisch. Die feministen denken met 50 jaar gelul 100000-en jaren aan evolutie en elementaire biologie in onze hersenen te kunnen veranderen.

Feminisme in zijn moderne vorm is een ziekte.
Het modern feminisme is volledig doorgeslagen.
Ik ben 100% voor gelijke behandeling, rechten ect, ik vind het ook belangrijk dat we daar als wereld wat aan gaan doen op de plaatsen waar dit nog altijd wettelijk niet zo is.

maar modern feminisme gaat daar totaal niet over, het is alleen maar bezig met alles waar mannen het beter in hebben op een totaal onnatuurlijke manier recht te trekken, maar volledig eenzijdig want alles waarin mannen aan het korte eind trekken is natuurlijk helemaal prima.

Mannen en vrouwen zijn gelijk, maar niet het zelfde, dat moet het feminisme eerst gaan accepteren.

Vrouwen willen dit:

20200929_113857.jpg

Maar daar komt dit van:

20200928_171556.jpg

Het modern feminisme is volledig doorgeslagen.
Ik ben 100% voor gelijke behandeling, rechten ect, ik vind het ook belangrijk dat we daar als wereld wat aan gaan doen op de plaatsen waar dit nog altijd wettelijk niet zo is.

maar modern feminisme gaat daar totaal niet over, het is alleen maar bezig met alles waar mannen het beter in hebben op een totaal onnatuurlijke manier recht te trekken, maar volledig eenzijdig want alles waarin mannen aan het korte eind trekken is natuurlijk helemaal prima.

Mannen en vrouwen zijn gelijk, maar niet het zelfde, dat moet het feminisme eerst gaan accepteren.

Zeker waar. Het moderne feminisme doet nog net niet voorkomen alsof de wereld beter af is zonder mannen. Kotsziek van die lui, nu helpt het ook niet mee dat ze vaak blauw haar hebben, zich niet scheren en nog nooit een sportschool gezien hebben.

Er zijn gewoon bepaalde dingen die de meeste vrouwen onbewust leuk vinden in een man, dingen die vooral voor de evolutie belangrijk waren.

In de huidige maatschappij zijn die dingen soms minder belangrijk en met de huidige 'feministische' movement is het populair om dat allemaal juist niet te willen want sterke onafhangkelijke vrouw.

Mijn ervaring is dat zelfs die sterke onafhangkelijke vrouwen die eigenlijk een slap ventje willen waar ze zo overheen lopen in de realiteit toch stiekem de traditioneel mannelijke dingen leuk vinden.

En dat lijkt ook niet alleen maar in mijn ervaring te zijn maar komt ook gewoon terug in de cijfers van bvb datingapps.
Ik richtte mij puur en alleen op het uiterlijke aspect en het feit dat iedereen een persoonlijke voorkeur heeft over wat hij/zij aantrekkelijk vindt. Er werd hier gesuggereerd alsof IEDERE vrouw een enorm gespierde man wilt hebben diegene die anders zegt kan geen gespierde man krijgen. Ik ga helemaal met je mee dat uiterlijke kenmerken en gespierder zijn een positieve invloed heeft op iemands aantrekkelijkheid en dat gemiddeld genomen vrouwen het tot op zeker hoogte aantrekkelijk vinden. Dat is alleen iets anders dan hier werd gesuggereerd. Ik denk trouwens zelf dat de meeste vrouwen een IFBB Pro bodybuilder minder aantrekkelijker vinden dan iemand die er atletisch en gespierd uitziet, maar dat is een andere discussie. Jij wijst met je argument bepaalde karaktereigenschappen en gedrag toe aan de mate van gespierdheid, dat slaat nergens op. Verder denk ik dat we het best eens zijn over het punt wat je probeert te maken.

Waar werd dat gesuggereerd dan?

Het maakt ze ook allemaal niet uit of je gespierd en sterk ben of een stokje zeggen ze.

Tot het instinct naar boven komt en ze allemaal gewoon een vent willen die veel groter is, ze een veilig gevoel geeft, geld heeft en ze op manieren kan neuken waar de skinnyboys alleen van kunnen dromen.
Omdat ze weet dat gespierde mannen haar niet willen, probeert ze het om te draaien.

Waar werd dat gesuggereerd dan?
Je hebt gelijk, het werd niet gesuggereerd, maar letterlijk gezegd.

Je hebt gelijk, het werd niet gesuggereerd, maar letterlijk gezegd.

Nergens staat dat iedere vrouw een enorm gespierde man of een IFBB pro Bodybuilder wil. Wat in feite wel wordt gezegd is dat vrouwen op spieren vallen. Ik weet wel zeker dat vrouwen die dat ontkrachten uit hun nek lullen.

Aangezien het optreden van @BB_ de aanleiding van deze discussie is, kunnen we hem mooi als maatstaf gebruiken. Ik denk dat het op het omslagpunt zit, of zelfs net er voorbij, van wat de “gemiddelde“ vrouw aan mate van gespierdheid aantrekkelijk vind.

Hebben we het over lengte?

jij maakt er dan weer enorm gespierd van en komt met pro bodybuilding aan... come on.
Vind jij jezelf enorm gespierd? Volgens mij heb je zelf weleens gezegd van niet, maar in het oog van de gemiddelde persoon ben je dat zeker. Het wordt dan een discussie over wat iemand bedoeld met "gespierd". Dat is ook niet mijn punt. Mijn punt is dat mensen een persoonlijke voorkeur hebben en een eigen smaak. Net zoals jij een pittige dame wilt en die date van BB niks vindt en iemand anders het wel een leuke meid vindt.

Terug
Naar boven