- Waardering
- 34.342
idem.
internet hé
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt zijn voormalig log topic naam en zijn gemiddelde forumpost van maart 2k20?
Haha heerlijk altijd die internethelden, maar als t er dan op aan komtIemands moeder voor h**r uitschelden en vervolgens doorgaan op mijn zoontje?
Daag je uit om dat in mijn gezicht te doen....
Please enlighten us.Je bedoelt zijn voormalig log topic naam en zijn gemiddelde forumpost van maart 2k20?
Iemands moeder voor h**r uitschelden en vervolgens doorgaan op mijn zoontje?
Daag je uit om dat in mijn gezicht te doen....
Haha heerlijk altijd die internethelden, maar als t er dan op aan komt
ja ja nu terugkrabbelen he!! de dbb knokploeg-alert is al binnenZucht. Ik was oprecht geïnteresseerd hoe het met je zoon ging als vriendelijk gebaar, aangezien de grap die we maanden geleden met elkaar maakten je over het hoofd vloog.
Chill out bro.
ja ja nu terugkrabbelen he!! de dbb knokploeg-alert is al binnen
ja ja nu terugkrabbelen he!! de dbb knokploeg-alert is al binnen

Zucht. Ik was oprecht geïnteresseerd hoe het met je zoon ging als vriendelijk gebaar, aangezien de grap die we maanden geleden met elkaar maakten je over het hoofd vloog.
Chill out bro.
![]()
De MARKP kracht log CUT LOG
13-9-2020 Neutral Grip Pullups 3 sets Hammer Curls 2 sets (stang was bezet) Overhead press 80 kg x 0, wel bijna alweer... 60 kg x 2 Snatch Grip High Pull 70 kg x 6 kwam niet bepaald hoog maar heb wel een dikke trap pumpforum.bodybuilding.nl
Beetje zoals dit bedoel je? Of had je het over degene die online indirect bedreigingen uitdoet gezien onzekerheden.
Zou ik ook niet bepaald leuke geintjes vinden.Onzekerheden? Zit je met je hoofd in je reet?
Misschien laat jij je moeder voor h**r uitschelden, ik niet.
Welke is de before en welke is de after?
Heel eerlijk ik dacht hetzelfde

Haha wat wil je nou? Ff een meet regelen?Zucht. Ik was oprecht geïnteresseerd hoe het met je zoon ging als vriendelijk gebaar, aangezien de grap die we maanden geleden met elkaar maakten je over het hoofd vloog.
Chill out bro.
![]()
De MARKP kracht log CUT LOG
13-9-2020 Neutral Grip Pullups 3 sets Hammer Curls 2 sets (stang was bezet) Overhead press 80 kg x 0, wel bijna alweer... 60 kg x 2 Snatch Grip High Pull 70 kg x 6 kwam niet bepaald hoog maar heb wel een dikke trap pumpforum.bodybuilding.nl
Beetje zoals dit bedoel je? Of had je het over degene die online indirect bedreigingen uitdoet gezien onzekerheden.