MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Iemands moeder voor h**r uitschelden en vervolgens doorgaan op mijn zoontje?
Daag je uit om dat in mijn gezicht te doen....

Zucht. Ik was oprecht geïnteresseerd hoe het met je zoon ging als vriendelijk gebaar, aangezien de grap die we maanden geleden met elkaar maakten je over het hoofd vloog.

Chill out bro.

Haha heerlijk altijd die internethelden, maar als t er dan op aan komt

Beetje zoals dit bedoel je? Of had je het over degene die online indirect bedreigingen uitdoet gezien onzekerheden.

Laatst bewerkt:
@Ashbringer45 afleidingsmanoeuvre ik heb je rug

Giet best wel goed ja
Screenshot_20200928-203134_Gallery.jpg

Zucht. Ik was oprecht geïnteresseerd hoe het met je zoon ging als vriendelijk gebaar, aangezien de grap die we maanden geleden met elkaar maakten je over het hoofd vloog.

Chill out bro.
ja ja nu terugkrabbelen he!! de dbb knokploeg-alert is al binnen

Chill out bro.

Beetje zoals dit bedoel je? Of had je het over degene die online indirect bedreigingen uitdoet gezien onzekerheden.

Onzekerheden? Zit je met je hoofd in je reet?
Misschien laat jij je moeder voor h**r uitschelden, ik niet.

Chill out bro.

Haha wat wil je nou? Ff een meet regelen?

Terug
Naar boven