MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Stel, je hebt een ongelooflijke rotkop maar je slang is fucking dik. Wat dan? Gaan vrouwen daarmee akkoord?

Iedereen hier is verder super zelfverzekerd hoor :fluit:

:roflol: Damn.

Het meest verschrikkelijke aan domme wijven is dat ze sarcasme niet snappen. Zeg je iets met een hele duidelijke toon zitten ze je nog aan te kijken alsof ze een dooie kip zien vliegen.

E1F6DD05-1E5A-4FFC-AEA1-E965327DBE44.gif

Aangezien het optreden van @BB_ de aanleiding van deze discussie is, kunnen we hem mooi als maatstaf gebruiken. Ik denk dat het op het omslagpunt zit, of zelfs net er voorbij, van wat de “gemiddelde“ vrouw aan mate van gespierdheid aantrekkelijk vind.
Ik vind mijzelf nogal klein. Wel grappig dat toen ik 2 maanden trainde ik dacht dat ik wat voorstelde. Nu zie ik alleen maar dingen die achterlopen en te klein zijn bij mijzelf (en nee, ik doel op mijn eerste twee benen, niet op mijn derde).

Ik vind mijzelf nogal klein. Wel grappig dat toen ik 2 maanden trainde ik dacht dat ik wat voorstelde. Nu zie ik alleen maar dingen die achterlopen en te klein zijn bij mijzelf (en nee, ik doel op mijn eerste twee benen, niet op mijn derde).
Klopt jou lengte hierop Bert? Bij First Dates toen je wegliep leek het wel of je 2 meter was. Of is Sergio zo een klein ventje?

Voor een BB’er ben je niet groot nee, maar als doorsnee man wel.

Ik denk trouwens dat het nog niet eens zo zeer de hoeveelheid spiermassa is wat vrouwen niet meer aantrekkelijk vinden bij de man. Maar voornamelijk dat het extreem drogen met aderen de boosdoener is.

Brb, ff een blind date apps voor k*chs in elkaar knutselen

Wat zijn k*chs?

Terug
Naar boven