- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaStel, je hebt een ongelooflijke rotkop maar je slang is fucking dik. Wat dan? Gaan vrouwen daarmee akkoord?
in combinatie met een goed gevulde portemonnee werkt dit wel.Stel, je hebt een ongelooflijke rotkop maar je slang is fucking dik. Wat dan? Gaan vrouwen daarmee akkoord?
Ervaring mee?
Dat was de mop

Het is lastig publiek hier.
Je vraagt dit voor een vriend?Stel, je hebt een ongelooflijke rotkop maar je slang is fucking dik. Wat dan? Gaan vrouwen daarmee akkoord?
Het meest verschrikkelijke aan domme wijven is dat ze sarcasme niet snappen. Zeg je iets met een hele duidelijke toon zitten ze je nog aan te kijken alsof ze een dooie kip zien vliegen.
Ik vind mijzelf nogal klein. Wel grappig dat toen ik 2 maanden trainde ik dacht dat ik wat voorstelde. Nu zie ik alleen maar dingen die achterlopen en te klein zijn bij mijzelf (en nee, ik doel op mijn eerste twee benen, niet op mijn derde).Aangezien het optreden van @BB_ de aanleiding van deze discussie is, kunnen we hem mooi als maatstaf gebruiken. Ik denk dat het op het omslagpunt zit, of zelfs net er voorbij, van wat de “gemiddelde“ vrouw aan mate van gespierdheid aantrekkelijk vind.
Klopt jou lengte hierop Bert? Bij First Dates toen je wegliep leek het wel of je 2 meter was. Of is Sergio zo een klein ventje?Ik vind mijzelf nogal klein. Wel grappig dat toen ik 2 maanden trainde ik dacht dat ik wat voorstelde. Nu zie ik alleen maar dingen die achterlopen en te klein zijn bij mijzelf (en nee, ik doel op mijn eerste twee benen, niet op mijn derde).
Voor een BB’er ben je niet groot nee, maar als doorsnee man wel.Ik vind mijzelf nogal klein. Wel grappig dat toen ik 2 maanden trainde ik dacht dat ik wat voorstelde. Nu zie ik alleen maar dingen die achterlopen en te klein zijn bij mijzelf (en nee, ik doel op mijn eerste twee benen, niet op mijn derde).
Hoe komen ze dan achter de grootte van je slang als de eerste indruk van je kop ze afstoot?Stel, je hebt een ongelooflijke rotkop maar je slang is fucking dik. Wat dan? Gaan vrouwen daarmee akkoord?
Hoe komen ze dan achter de grootte van je slang als de eerste indruk van je kop ze afstoot?
Iemand zou een app moeten maken zoals tinder waarbij mannen enkel foto’s van hun schlong mogen plaatsen. Soort blind dating voor k*chs.Hoe komen ze dan achter de grootte van je slang als de eerste indruk van je kop ze afstoot?
Kan je die foto’s niet op tinder plaatsen?Iemand zou een app moeten maken zoals tinder waarbij mannen enkel foto’s van hun schlong mogen plaatsen. Soort blind dating voor k*chs.