Bedankt voor het compliment. Ikzelf zie geen overeenkomsten trouwens.![]()
Allebei donker haar, allebei man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor het compliment. Ikzelf zie geen overeenkomsten trouwens.![]()
Je kunt ook het fototopic ontvolgen, heb je er geen last vanBeetje jammer dat we moderators niet op negeer kunnen zetten. Elke dag een soortgelijke foto is me een beetje veel![]()

Ook dan zie ik nog gewoon al je foto's als ik door het topic scroll. Negeerfunctie is juist zo mooi omdat je een topic kan blijven volgen zonder de inbreng van bepaalde leden.Je kunt ook het fototopic ontvolgen, heb je er geen last van![]()
Begint nu toch wel echt op een skelette koppie te lijken lol. Good physique though 👍💪
Verschrikkelijk al die foto's van de mods, sterkte ermee man. Je zult er vast van wakker liggen.Ook dan zie ik nog gewoon al je foto's als ik door het topic scroll. Negeerfunctie is juist zo mooi omdat je een topic kan blijven volgen zonder de inbreng van bepaalde leden.
Delts springen er echt uit man, is dat puur de angle of gaan ze echt zo hard?
Sowieso wel de angle, maar hoe droger ze worden hoe ronder ze lijken.Delts springen er echt uit man, is dat puur de angle of gaan ze echt zo hard?
Beetje laat voor een vrijdagmiddagrel maar ik keur hem goedVerschrikkelijk al die foto's van de mods, sterkte ermee man. Je zult er vast van wakker liggen.

Ik heb geen energie meer om te rellen momenteelBeetje laat voor een vrijdagmiddagrel maar ik keur hem goed![]()
Ook niet om ze een halt toe te roepen?
Niet zulke moeilijke vragen stellen, geen energie voor 🥱
Dan moet je wat meer eten.Niet zulke moeilijke vragen stellen, geen energie voor 🥱

Over eten gesproken, wat voor vetpercentage zou hij hebben?
Voordat ik daar iets zinnig over kan zeggen zou ik eerst een recente foto moeten zienOver eten gesproken, wat voor vetpercentage zou hij hebben?