- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Niet of, maar en.
1.91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet of, maar en.
Iedereen is hier minimaal 1.90cm, heeft 8%bf en een bloedlul van 22cm slappe toestand.Vraag me af hoe lang iedereen is dan, hoor zo vaak dat 80kg echt pussyweight is terwijl dat precies is wat ik shredded weegzal wel skinny b*ch zijn of een short manlet lol
Ik ben 1,94 op een slechte en 1,96 op een goede dag. Dus logisch dat je dan meer weegtVraag me af hoe lang iedereen is dan, hoor zo vaak dat 80kg echt pussyweight is terwijl dat precies is wat ik shredded weegzal wel skinny b*ch zijn of een short manlet lol

Weet je hóe fucking veel dat is?!?!?!🤪Ik heb gehoord dat je dat max 4 uur per week mag doen...
Helaas net nog manlet, 1.89Vraag me af hoe lang iedereen is dan, hoor zo vaak dat 80kg echt pussyweight is terwijl dat precies is wat ik shredded weegzal wel skinny b*ch zijn of een short manlet lol
jaja, 48 keer 5 minuten fucking?

Dat lijkt er meer op
Iedereen is hier minimaal 1.90cm, heeft 8%bf en een bloedlul van 22cm slappe toestand.

Maakt niet uit jij bent buffer.
Ligt eraan wat je doelen zijn natuurlijk. Hij is op bench, squat en deadlift sterker dan ik met minder lichaamsgewicht.
True, maar denk dat jij liever 5 kg droge massa erbij hebt dan 5 kg meer op je bench?Ligt eraan wat je doelen zijn natuurlijk. Hij is op bench, squat en deadlift sterker dan ik met minder lichaamsgewicht.
Uiteraard, precies mijn doel voor volgend jaarTrue, maar denk dat jij liever 5 kg droge massa erbij hebt dan 5 kg meer op je bench?

@0:16
Dan ben ik het helemaal met 182
dus je zou kunnen zeg dat hij er te... arm voor is.
En hoeveel squat BB_?
Niet. Hoezo?
Omdat ik die kerel op jou vond lijken van wat ik kan herinneren van je gezicht, en ik vond z'n benen een beetje achterlopen t.o.v. de rest.
Bedankt voor het compliment. Ikzelf zie geen overeenkomsten trouwens.Omdat ik die kerel op jou vond lijken van wat ik kan herinneren van je gezicht, en ik vond z'n benen een beetje achterlopen t.o.v. de rest.