- Waardering
- 34.342
ja toch? niet dan? nou dan! ja wat dan! (vrouwentaal idd)
Als jij nou eens wist hoe je met een vrouw moest praten dan had je er misschien een gehad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja toch? niet dan? nou dan! ja wat dan! (vrouwentaal idd)

Hahahhahaha ik zie het helemaal voor me:
hun: ‘hey bruur wat is er met jou gebeurd?’
Zenzation: niks, hoezo?
Hun: wa hebben wij gehoord a ipne, scheer jij benen?
Zenzation: uhhh
Hun:
![]()
Onze forum mocro is weer lekker generaliserend bezig.Maar wenkbrauwen epileren is in de turkse gemeenschap dan wel weer acceptabel. En dat olie worstelen van jullie..
Dat heb een logische verklaring, als je enige houvast de onderbroek is dan ga je daar dan ook voorMaar wenkbrauwen epileren is in de turkse gemeenschap dan wel weer acceptabel. En dat olie worstelen van jullie..

Maar wenkbrauwen epileren is in de turkse gemeenschap dan wel weer acceptabel. En dat olie worstelen van jullie..

nieuw topic: @Camelus geeft advies
Vermoeiend as hell maar zeker de shit.wij (vriendenkring) lachen al die fl**kers die hun wenkbrauwen epileren vierkant uit. Dat is pas gay.
Olieworstelen is de shit![]()
Nee joh gewoon trimmen en dan lijk je vanzelf wel op Jason Statham. Vraag het maar aan @Zenzation, daar is het ook aardig goed gelukt zoals je kunt zien. Als twee druppels water.haar op me hoofd is drama en wil toch ergens een vers kapseltje
Ach, de meesten gasten zijn tegenwoordig toch ijdeler dan chicks. Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.wij (vriendenkring) lachen al die fl**kers die hun wenkbrauwen epileren vierkant uit. Dat is pas gay.
Olieworstelen is de shit![]()
Zijn ze vaak al, alleen zijn vrouwen slim genoeg om de man nog te laten denken dat ze de baas zijn. Meeste mannen hebben alleen nog maar dingen te zeggen over waar de vrouw ze wat over laat zeggenAch, de meesten gasten zijn tegenwoordig toch ijdeler dan chicks. Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.
Is ook zo. En de meesten zijn van die slappe homo’s die niet assertief durven te reageren. Omdat ze bang zijn “p*ssy” kwijt te raken.Zijn ze vaak al, alleen zijn vrouwen slim genoeg om de man nog te laten denken dat ze de baas zijn. Meeste mannen hebben alleen nog maar dingen te zeggen over waar de vrouw ze wat over laat zeggen
Heb je deze info van je vriendin?Zijn ze vaak al, alleen zijn vrouwen slim genoeg om de man nog te laten denken dat ze de baas zijn. Meeste mannen hebben alleen nog maar dingen te zeggen over waar de vrouw ze wat over laat zeggen
Beetje hetzelfde als hier, alleen hebben ze ook geen p*ssyvan die slappe homo’s die niet assertief durven te reageren. Omdat ze bang zijn “p*ssy” kwijt te raken.
Mijn vriendin heeft op het moment niet zo heel veel te zeggen hoor, die zit nog in een andere tijdszone. Anders ben ik vaak ook nog koppig genoeg om haar boos te maken

Ach, de meesten gasten zijn tegenwoordig toch ijdeler dan chicks. Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.

Over een paar jaar.... Wat schattig 😊Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.
We wisten dat je wat vrouwelijke trekjes had. Maar ben je nou ook al ongesteld?