AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hahahhahaha ik zie het helemaal voor me:

hun: ‘hey bruur wat is er met jou gebeurd?’
Zenzation: niks, hoezo?
Hun: wa hebben wij gehoord a ipne, scheer jij benen?
Zenzation: uhhh :o

Hun:

6E6DA8D8-66C8-486D-ACC0-E32143C3FB39.gif

Maar wenkbrauwen epileren is in de turkse gemeenschap dan wel weer acceptabel. En dat olie worstelen van jullie..

Ah kijk, een echte vrouw meldt zich

@Aline zak scheren of nie?

Ik heb een opscheer op me benen , haar op me hoofd is drama en wil toch ergens een vers kapseltje

wij (vriendenkring) lachen al die fl**kers die hun wenkbrauwen epileren vierkant uit. Dat is pas gay.
Olieworstelen is de shit :flexgrin:
Ach, de meesten gasten zijn tegenwoordig toch ijdeler dan chicks. Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.

Ach, de meesten gasten zijn tegenwoordig toch ijdeler dan chicks. Over een x aantal jaar zijn de vrouwen de baas inplaats van de man.
Zijn ze vaak al, alleen zijn vrouwen slim genoeg om de man nog te laten denken dat ze de baas zijn. Meeste mannen hebben alleen nog maar dingen te zeggen over waar de vrouw ze wat over laat zeggen

Zijn ze vaak al, alleen zijn vrouwen slim genoeg om de man nog te laten denken dat ze de baas zijn. Meeste mannen hebben alleen nog maar dingen te zeggen over waar de vrouw ze wat over laat zeggen
Is ook zo. En de meesten zijn van die slappe homo’s die niet assertief durven te reageren. Omdat ze bang zijn “p*ssy” kwijt te raken.

ik begin maar niet over de ‘tough guys’ die dan gangsta lopen te doen in hun broeken die eindigen boven hun enkels, zonder sokken en dan roze gucci’s eronder.
:duh:

Terug
Naar boven