XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Iedereen die met fietsen (kom terug van vakantie waar ik berg op en af fietste op een weg waar ze als idioten rijden met alcohol op) wel eens schoeihard over het asfalt is geschuurd beseft hoe kut beenhaar is. Iedereen die een keer een bb-westrijd of fototshoot heeft gedaan ook. Ik sprak onlangs Berry de Mey. Wat hij het vervelends vond aan z'n shows (hij had in een periode elke week wel ergens een show of meeting) was het elke week moeten scheren. :P
Precies, de meesten die met hun fysiek willen pronken hebben een schijthekel aan lichaamshaar en voortdurend te moeten scheren. Het wordt nog erger wanneer je kuurt. Dus wees blij kerel, jij bent beter af.

• Like
Waarderingen: BB_
Precies, de meesten die met hun fysiek willen pronken hebben een schijthekel aan lichaamshaar en voortdurend te moeten scheren. Het wordt nog erger wanneer je kuurt. Dus wees blij kerel, jij bent beter af.

Ik zou wel wat meer lichaamshaar willen hebben tbh.

Van mij wordt er standaard uitgegaan dat ik mijn benen en borst scheer :o zo glad is gewoon natoer

Chewbacca checking in.
Enige wat ik niet zou willen hebben is rughaar want daar kan ik zelf niet bij...

Ik vraag me af of iedereen die zich hier zo als alfa presenteert op een forum, in het echt niet gewoon een beta is en het probeert goed te praten.. wtf boeit het of je wel of niet alles scheert .. als je zelfverzekerd bent met kale benen en schijt hebt aan wat anderen vinden ben je mannelijker dan iemand die maar doet wat anderen beter of normaal vinden

Ik vraag me af of iedereen die zich hier zo als alfa presenteert op een forum, in het echt niet gewoon een beta is en het probeert goed te praten.. wtf boeit het of je wel of niet alles scheert .. als je zelfverzekerd bent met kale benen en schijt hebt aan wat anderen vinden ben je mannelijker dan iemand die maar doet wat anderen beter of normaal vinden
@th0maz kom er maar in

Of je bent gewoon super onzeker met je kale knikker en doet alsof je schijt hebt aan wat anderen denken om wat mannelijker over te komen??🤭

Ben in een goede bui :D. Maar even serieus plaats is een foto van jouw fysiek dan? Je hebt zo een t*ring grote muil maar blijft lekker anoniem achter je computertje:roflol:
Nu ff niet, zit op m'n mobieltje. Kun je ook andere kunstjes op commando? Spreek, poot, lig dood 😉

Balzak
IMG-20201020-WA0003.jpeg
Heb je hem eraf gesneden bij het epileren of wat is dat voor bloed?

Terug
Naar boven