XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

De vrouwen die meelezen lachen ons uit, die lopen al bijna een halve eeuw in mannenkleding, en wij zijn in 2020 weer verwikkeld geraakt in deze discussie, we lopen een beetje achter boys.

Als je leggings draagt is er iets mis met je mannelijkheid.
Ik noem dat eerder kortzichtigheid van jouw kant. Tegenwoordig is het lekker populair om anderen die anders zijn dan jezelf lekker af te kraken en uit te schelden. Als iemand dan een legging draagt of lichaamshaar weghaalt is dat meteen gay. Geen idee waar dat vandaan komt. Onzekerheid misschien dat een legging jou niet staat? Ik ga toch ook niet zeggen dat jij net een zwerver lijkt met je uiterlijk. Is toch totaal onnodig.

Ik noem dat eerder kortzichtigheid van jouw kant. Tegenwoordig is het lekker populair om anderen die anders zijn dan jezelf lekker af te kraken en uit te schelden. Als iemand dan een legging draagt of lichaamshaar weghaalt is dat meteen gay. Geen idee waar dat vandaan komt. Onzekerheid misschien dat een legging jou niet staat? Ik ga toch ook niet zeggen dat jij net een zwerver lijkt met je uiterlijk. Is toch totaal onnodig.
Hier doe ik het voor :roflol:
Ik zie niet in waarom ik er niet mee zou staan maar ik sterf nog liever dan eentje te dragen.

inb4 iedereen die stemt op dat Sanca een zwerver is krijgt een punt

Sanca mijn steun heb je man, gestemd op we zijn allemaal gay.

Terug
Naar boven