Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit totaal geen vooroordeel in de antwoordopties verder.

Een beetje gay is het in alle gavllen maar dat is okay.Zit totaal geen vooroordeel in de antwoordopties verder.![]()
Ik noem dat eerder kortzichtigheid van jouw kant. Tegenwoordig is het lekker populair om anderen die anders zijn dan jezelf lekker af te kraken en uit te schelden. Als iemand dan een legging draagt of lichaamshaar weghaalt is dat meteen gay. Geen idee waar dat vandaan komt. Onzekerheid misschien dat een legging jou niet staat? Ik ga toch ook niet zeggen dat jij net een zwerver lijkt met je uiterlijk. Is toch totaal onnodig.Als je leggings draagt is er iets mis met je mannelijkheid.
leggings zijn gay maar stringers die je tepels showen zijn mannelijk
toch?
Als mannen leggings dragen vind ik het ook tijd dat vrouwen stringers met zichtbare tepels dragen. Kom maar op met die emancipatie!leggings zijn gay maar stringers die je tepels showen zijn mannelijk
toch?
Ik heb nog een optie toegevoegd

Hier doe ik het voorIk noem dat eerder kortzichtigheid van jouw kant. Tegenwoordig is het lekker populair om anderen die anders zijn dan jezelf lekker af te kraken en uit te schelden. Als iemand dan een legging draagt of lichaamshaar weghaalt is dat meteen gay. Geen idee waar dat vandaan komt. Onzekerheid misschien dat een legging jou niet staat? Ik ga toch ook niet zeggen dat jij net een zwerver lijkt met je uiterlijk. Is toch totaal onnodig.

Er was geen andere zwerver in de buurt voor je baard?Ik heb de baard niet gekozen, de baard koos mij.
Een man in een jurkje = man in leggings.
Hier doe ik het voor
Ik zie niet in waarom ik er niet mee zou staan maar ik sterf nog liever dan eentje te dragen.
Die aan de vijvers.
Lijkt me inderdaad duidelijk