- Waardering
- 12.701
dat gaat me te ver kardeşşşş

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gladde beentjes lekker man
ik snap wat je bedoeld maar als je traint is toch anders op gegeven moment. Ik zelf kuur als ik het niet weg haal zie je het nut van trainen niet omdat je alleen maar haar zou zien overal.

Ik denk dat ik een ‘Ottoman slap’ van mijn vader krijg als’ie daar achter komt.
Ik pas voorlopig![]()
Ik train mijn benen ook maar het is niet dat ik ze wil showen ofzo. Showen doe ik bovenkant wel. Benen scheren vind ik gay tenzij je op het podium moetik snap wat je bedoeld maar als je traint is toch anders op gegeven moment. Ik zelf kuur als ik het niet weg haal zie je het nut van trainen niet omdat je alleen maar haar zou zien overal.
Ik train mijn benen ook maar het is niet dat ik ze wil showen ofzo. Showen doe ik bovenkant wel. Benen scheren vind ik gay tenzij je op het podium moet

Jij hebt echt een goede fysiek, maar draag je altijd leggings?
Dankjewel, nee niet meer. Eerst wel, nu wissel ik het af haha. Waarom?

Wat is er mis met leggingsJij hebt echt een goede fysiek, maar draag je altijd leggings?
?Als we je dat moeten uitleggen, gaan we weer helemaal terug naar Sesamstraat.
Nee😛 ik train nooit zwaar, ik kan wel strikt biceps trainen met 24+- kg. Ik doe het alleen nooit😂
Mannen die twijfelen aan hun mannelijkheid durven ze niet in het openbaar te dragen.
Draag lekker wat je wil joh, lekker belangrijk