Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Dat ziet er goed uit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er goed uit!
Nice & clean uitstraling. i like it

Haha lijkt zo, zit nog best een stuk werkblad tussenDie persoon in het midden mag uit de gootsteen eten?![]()

Prima indeling, zou zelf alleen geen houtlook kastjes nemen

Beter! Zonder gekheid: mooie keuken!Haha lijkt zo, zit nog best een stuk werkblad tussen![]()
Was ook niet mijn allereerste keus om eerlijk te zijn. M'n vrouwtje vindt dat helemaal geweldig dus moesten even compromisenPrima indeling, zou zelf alleen geen houtlook kastjes nemen![]()

Pro tip.
Dan kan het goed inderdaad omdat de vloer dan weer redelijk terug komt in het blad. volledig hout lijkt me dan ook nietsWas ook niet mijn allereerste keus om eerlijk te zijn. M'n vrouwtje vindt dat helemaal geweldig dus moesten even compromisen
Met een donker werkblad vind ik het er wel tof uitzien. Houten kastjes met houtkleur werkblad vond ik er niet uit zien
De bedoeling is dat er een grijze plavuizen vloer komt met een iets lichtere tint dan het werkblad.
Dit is trouwens hoe de kleuren er in t echt uitzien

Wij hebben een schuine afzuigkap, ook ideaal zodat je iig niet je kop kan stoten of dat je er zo onderlangs moet kijken als je relatief lang bent.Pro tip.
Vervang je afzuigkap door een geïntegreerde in de kookplaat. Nooit meer je kop stoten als je even goed in de pannen wil kijken 👍
Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis
Pro tip.
Vervang je afzuigkap door een geïntegreerde in de kookplaat. Nooit meer je kop stoten als je even goed in de pannen wil kijken 👍
Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis.
Het is erg he bijna 6% denk
Dat is een mooi contrast ook iddDan kan het goed inderdaad omdat de vloer dan weer redelijk terug komt in het blad. volledig hout lijkt me dan ook niets
Wij hebben zelf een houten vloer, antraciet kastjes en een houten blad.
Wij hebben een schuine afzuigkap, ook ideaal zodat je iig niet je kop kan stoten of dat je er zo onderlangs moet kijken als je relatief lang bent.
Het grappige is, ik wil een afzuiger terwijl ik 'm eigenlijk nooit aan heb staanPro tip.
Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis.

Ook niet als je vlees of zalm bakt?Het grappige is, ik wil een afzuiger terwijl ik 'm eigenlijk nooit aan heb staan![]()

Nee eigenlijk niet

Als ik een stukje vis bak zonder afzuiging aan ruikt mijn hele huis uren naar vis

Daarom heb ik in de slaapkamer, boven het bed ook maar een afzuigkap gemonteerd.Als ik een stukje vis bak zonder afzuiging aan ruikt mijn hele huis uren naar vis![]()
Geen idee wat er voor vrouwen in jouw bed komen, maar als ze daar beneden naar vis ruiken is er iets niet goed met hun hygiëne.🤢Daarom heb ik in de slaapkamer, boven het bed ook maar een afzuigkap gemonteerd.
Duistere tijden roepen om duistere maatregelen, broer.Geen idee wat er voor vrouwen in jouw bed komen, maar als ze daar beneden naar vis ruiken is er iets niet goed met hun hygiëne.🤢