AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

20201108_115617.jpg
Oink

• Heart
Waarderingen: vntl
Prima indeling, zou zelf alleen geen houtlook kastjes nemen :grinny:
Was ook niet mijn allereerste keus om eerlijk te zijn. M'n vrouwtje vindt dat helemaal geweldig dus moesten even compromisen :D

Met een donker werkblad vind ik het er wel tof uitzien. Houten kastjes met houtkleur werkblad vond ik er niet uit zien :roflol:

De bedoeling is dat er een grijze plavuizen vloer komt met een iets lichtere tint dan het werkblad.

Dit is trouwens hoe de kleuren er in t echt uitzien

Bijlagen

• 20201109_123826.jpg
    20201109_123826.jpg
    108,8 KB · Weergaven: 185
Toekomstige keuken gefixed 👌
Pro tip.

Vervang je afzuigkap door een geïntegreerde in de kookplaat. Nooit meer je kop stoten als je even goed in de pannen wil kijken 👍

Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis.

Laatst bewerkt:
Was ook niet mijn allereerste keus om eerlijk te zijn. M'n vrouwtje vindt dat helemaal geweldig dus moesten even compromisen :D

Met een donker werkblad vind ik het er wel tof uitzien. Houten kastjes met houtkleur werkblad vond ik er niet uit zien :roflol:

De bedoeling is dat er een grijze plavuizen vloer komt met een iets lichtere tint dan het werkblad.

Dit is trouwens hoe de kleuren er in t echt uitzien
Dan kan het goed inderdaad omdat de vloer dan weer redelijk terug komt in het blad. volledig hout lijkt me dan ook niets :roflol:
Wij hebben zelf een houten vloer, antraciet kastjes en een houten blad.
Pro tip.

Vervang je afzuigkap door een geïntegreerde in de kookplaat. Nooit meer je kop stoten als je even goed in de pannen wil kijken 👍

Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis
Wij hebben een schuine afzuigkap, ook ideaal zodat je iig niet je kop kan stoten of dat je er zo onderlangs moet kijken als je relatief lang bent.

Pro tip.

Verder mooie keuken. Ook wij zijn net klaar het het uitzoeken van de nieuwe keuken voor in het volgende (nog in aanbouw) huis.

Ik heb juist gehoord dat die geintegreerde afzuigers helemaal niet goed werken?

Dan kan het goed inderdaad omdat de vloer dan weer redelijk terug komt in het blad. volledig hout lijkt me dan ook niets :roflol:
Wij hebben zelf een houten vloer, antraciet kastjes en een houten blad.

Wij hebben een schuine afzuigkap, ook ideaal zodat je iig niet je kop kan stoten of dat je er zo onderlangs moet kijken als je relatief lang bent.
Dat is een mooi contrast ook idd :thumb: :thumb:

Pro tip.

Het grappige is, ik wil een afzuiger terwijl ik 'm eigenlijk nooit aan heb staan :roflol:

Vind het er echter mooi uitzien en de lampjes eronder zijn handig :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven