- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Is weg, beetje jammer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is weg, beetje jammer.
Op de een of andere manier moest ik aan deze familie denken 🤔
Op de een of andere manier moest ik aan deze familie denken 🤔
Bij 09.05 mag mamsie er op...
Heeft hij al op verschillende forums gepresteerd, speciaal mannetje is het.Ook niet slim om een belofte te doen die je helemaal niet na wilt komen. Dan maar volledig offline gaan om over een tijdje met een of andere kut smoes weer online te komen.
Dit bericht moet je hem showen wanneer die weer online durft te komenOok niet slim om een belofte te doen die je helemaal niet na wilt komen. Dan maar volledig offline gaan om over een tijdje met een of andere kut smoes weer online te komen.
Hij had wel een foto van z'n vrouw gepost voor 10 minuten maar geen foto van zichzelf 🤔Ook niet slim om een belofte te doen die je helemaal niet na wilt komen. Dan maar volledig offline gaan om over een tijdje met een of andere kut smoes weer online te komen.
Dit bericht moet je hem showen wanneer die weer online durft te komen

Hij had wel een foto van z'n vrouw gepost voor 10 minuten maar geen foto van zichzelf 🤔
Screenshots?Hij had wel een foto van z'n vrouw gepost voor 10 minuten maar geen foto van zichzelf 🤔
Ik heb niet de moeite genomen om het te screenshotten, ook niet helemaal mijn leeftijdscategorie

En mijn tinder leeftijd range staat van 18 tot 36+Ik heb niet de moeite genomen om het te screenshotten, ook niet helemaal mijn leeftijdscategorie![]()

Holy sh!t , that was unexpected. Insane

Goede shape man