Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is t al dbb official?

Uhm wat@ThugCookies
Door dit soort taalgebruik ga je van zelf wel Turks leren
😂Zeker gemeten met zon ding wat je vasthoudt en wat eelt op je handen (of voeten als je staat)?14 maanden sinds de eerste keer dat ik de gym binnen liep. Van 62,7kg naar 83,4kg. Zit nu op 17-18% is over 3 maanden cutten een idee ivm in principe nog weinig massa? Helaas lopen armen nog wat achter 😕
Dat denk ik wel, ik zou eerder 15% geven.. Anderzijds zie je ook wel amper lijnen/groeven in de spieren... Kan dus ook vertekenen. Ik heb het ongeluk dat vet voornamelijk op de buik/onderrug zit, maar hier lijkt het aardig verdeeld over het lichaam. M’n armen zijn in bulk ook redelijk droog...Zeker gemeten met zon ding wat je vasthoudt en wat eelt op je handen (of voeten als je staat)?
Nog een beetje meer oefenen op een ‘nattypose’ 🤣
Hé zo'n ding heb ik ook! (Ergens..ik zou niet weten waar, verwacht ergens in die ene lade...🙃)Zeker gemeten met zon ding wat je vasthoudt en wat eelt op je handen (of voeten als je staat)?
Waar kan ik het beste aan werken naast mn krachtstats? Bovenkant borst en schouders?
Thanks!
En inderdaad schouders.![]()
Waar kan ik het beste aan werken naast mn krachtstats? Bovenkant borst en schouders?
![]()
Ik zou zeggen traps, biceps, triceps, schouders, onderarmen, abs, kringspier, quads, hams, calves, rug, glutes![]()
Die gaan vanzelf als je AAS gebruikt
Ik zou zeggen traps, biceps, triceps, schouders, onderarmen, abs, kringspier, quads, hams, calves, rug, glutes