MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bijlagen

    • download.jpg
      download.jpg
      8,5 KB · Weergaven: 141
    Maar hij heeft wel een ruggengraat :roflol:
    Van gelatine inderdaad. Lijkt me een prima kerel, maar hij moet echt ophouden met die creep/simp bullshit.
     
    Ik ben geen beta zegtie dan. Je loopt letterlijk te creepen op elke vrouw van dit forum. Je bent de grootse beta hier :roflol:

    Jezus als zo'n onschuldige opmerking al een probleem is... "Creepen". Jij hebt zelf zeker weinig liefde in je leven gekregen dat een complimentje voor jou meteen als creepen wordt ervaren.
     
    Jezus als zo'n onschuldige opmerking al een probleem is... "Creepen". Jij hebt zelf zeker weinig liefde in je leven gekregen dat een complimentje voor jou meteen als creepen wordt ervaren.
    Och komt deze simp aan om de boel te redden. Je kon er al op wachten. Ik zie hem dat letterlijk bij elke vrouw hier doen.

    Er is inderdaad niks mis met een complimentje, maar hoe fucking triest/wanhopig is het als je dat doet zonder dat je daar ooit iets voor terugkrijgt. Ik kan je garanderen dat geen enkele vrouw hier interesse in hem heeft. Dus wat voor meerwaarde heeft het dan?

    En kom niet met die fucking bullshit aan dat je dat gewoon doet om aardig te zijn. Geen fucking man maakt zulke opmerkingen om gewoon ''aardig'' te zijn, of je bent een fucking homo. Dus je bent gewoon een creep.
     
    Ik ben geen beta zegtie dan. Je loopt letterlijk te creepen op elke vrouw van dit forum. Je bent de grootse beta hier :roflol:
    Uiteraard. Het maakt mij alleen geen reet uit wat jij er van vindt. Wat doet jou denken dat ik interesse nodig heb trouwens? Ben getrouwd en heb kinderen - ben al even klaar met al dat gezeik en de paringsdans van onvolwassen mannetjes zoals jij. Dus projecteer je eigen onzekerheid even niet op mij aub.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven