ThugCookies
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 607
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Rip
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rip
Doe dat ook maar met drugs 😌
![]()
70.6 Kg voor het eerst boven de 68 met nog enigszins wat lijnen. Probeer wat thuis aan te klooien. Geen motivatie om te cutten e.d het is immers december
Ik had het in het begin als ik een drankje op had dat ik er nog wel naar neigde maar dat is bij mij helemaal wegSoms mis ik het wel hoor. Lekker zo na het een peukie.
Toch maar niet doen. Ik zit er anders zo weer aan.
.
Jep, belachelijk. Maar daar gaat Nederland ook naar toe. Dure hobby.Wees blij dat jullie rokende in Nederland wonen, hier in Engeland is het echt pas knetter duur.
Gewoon niet roken.🦧Wees blij dat jullie rokende in Nederland wonen, hier in Engeland is het echt pas knetter duur.
Ik had het in het begin als ik een drankje op had dat ik er nog wel naar neigde maar dat is bij mij helemaal weg.
9 vd 10 sigaretten zijn meer een routine/verveling dingetje.![]()
Vroegâh was alles beter, toen de potten met sigaretten nog op tafel stondenVoor mij is het gelukkig ook geen must meer. 20-30 euro per week oproken is ook niet meer leuk. Het is tyfusduur ten opzichte van 15-20 jaar geleden.
Die tijd herken jij nog wel zekerVroegâh was alles beter, toen de potten met sigaretten nog op tafel stonden
Vroegâh was alles beter, toen de potten met sigaretten nog op tafel stonden

Ik ben eigenlijk 46 maar ben nog jong van geest
20 euro per week is toch weer 1040 euro per jaar.
Homegym20 euro per week is toch weer 1040 euro per jaar.
Daar kun je wel een mooie investering van doen hehehe

🥸
Ik dacht zelf meer aan een bloedwaarde onderzoek, test, naalden en supplementen.