- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Dat je met je hond en sigaret de supermarkt in kon, kan je nu toch niet meer voorstellen?Vroegâh was alles beter, toen de potten met sigaretten nog op tafel stonden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je met je hond en sigaret de supermarkt in kon, kan je nu toch niet meer voorstellen?Vroegâh was alles beter, toen de potten met sigaretten nog op tafel stonden

Beetje paffen in de trein, vind het toch jammer dat ik het niet meegemaakt hebDat je met je hond en sigaret de supermarkt in kon, kan je nu toch niet meer voorstellen?![]()

Hahahaha! Als ik mensen in de auto zie roken, zie ik het toch echt als een handicap ofzo 🙈Beetje paffen in de trein, vind het toch jammer dat ik het niet meegemaakt heb![]()
Was vooral leuk voor je vrienden die niet rookten.Beetje paffen in de trein, vind het toch jammer dat ik het niet meegemaakt heb![]()

Anno 2020 is roken een handicapHahahaha! Als ik mensen in de auto zie roken, zie ik het toch echt als een handicap ofzo 🙈
Het is in ieder geval een teken van zwakbegaafdheid.
Nu blijf jij buiten wachten? 😋Dat je met je hond en sigaret de supermarkt in kon, kan je nu toch niet meer voorstellen?![]()
Hahahaha! 😋
Noem je mij nu een t**f?Hahahaha! Als ik mensen in de auto zie roken, zie ik het toch echt als een handicap ofzo 🙈
Tegenwoordig is de handicap appen in de auto.... met een sigaret konden mensen nog rijden zonder als een gek te slingeren

Ja, wie doet dat dan ook!Tegenwoordig is de handicap appen in de auto.... met een sigaret konden mensen nog rijden zonder als een gek te slingeren
![]()

Gelukkig ben ik weer gestopt dan

Maar evengoed... ook bij dat soort dingen raken veel mensen te afgeleid.Ja, wie doet dat dan ook!
Met SwiftKey toetsenbord kan je je spraak gewoon omzetten in tekst. Telefoon in een houder, niets aan de hand![]()

Zou niet durven!Gelukkig ben ik weer gestopt dan
In before nog steeds gehandicapt

Ik zou maar hardloop schoenen aan doen danZou niet durven!
Dan moet ik nog rennen ook. Veel te lui voor, dat risico ga ik echt niet lopen![]()

Welk merk rook je?Alleen het uitschot van de samenleving rookt nog in 2020.

hadden we daar in maart maar bitcoins van gekocht.
snap niet dat mensen moeite hebben met stoppen met roken, heb het al zo vaak gedaan.
wacht wat