MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dan ben ik mis :) Ik had het idee dat je dat veloverschot ‘gekregen’ hebt na die eerste lockdown, waar je vrij veel was aangekomen.
Ik was veel aangekomen want ik bulkte best lang, maar ook Vóór die eerste lockdown had ik veel theorie examens veel school zooi en was ik meer aan het dirtybulken en at wat ik wou en toen kwam die eerste lockdown en deed ik ook niks tussendoor vandaar die vetpek. Maar na alle examens dacht ik fack dit ik ben dik begon ik 1 juli (toen gyms openden) met zwaar cutten

Ik was veel aangekomen want ik bulkte best lang, maar ook Vóór die eerste lockdown had ik veel theorie examens veel school zooi en was ik meer aan het dirtybulken en at wat ik wou en toen kwam die eerste lockdown en deed ik ook niks tussendoor vandaar die vetpek. Maar na alle examens dacht ik fack dit ik ben dik begon ik 1 juli (toen gyms openden) met zwaar cutten
Heb mezelf zo ook al een paar keer laten vangen, mja, wat er snel bijkomt gaat er gelukkig ook weer snel vanaf :)

Gezakt naar 102 maar tevens nauwelijks nog snurken en toch iets fitter overdag.

in 2021 richting ecto 90kg en sub 10% cutten.
54847EEC-88EC-4677-89CA-CDE003F38B09.jpeg

Sinds ik thuis train, met wat push ups en pull ups. Krijg ik toch een pomp wat ik nooit heb gehad. Kan niet eens me arme meer opzij houden. Bizar eigenlijk hoe anders je lichaam reageert op bodyweight workouts.

Sinds ik thuis train, met wat push ups en pull ups. Krijg ik toch een pomp wat ik nooit heb gehad. Kan niet eens me arme meer opzij houden. Bizar eigenlijk hoe anders je lichaam reageert op bodyweight workouts.
Ik heb ook plezier met weerstandsbanden en met 2 paar dumbbels

Hoeveel kilo verschilt dat met nu dan want heb al aardig veel gedirty bulkt en nooit iets van over gehouden

edit: nu heb ik ook stress om te bulken

Laatst bewerkt:
Hoeveel kilo verschilt dat met nu dan want heb al aardig veel gedirty bulkt en nooit iets van over gehouden

edit: nu heb ik ook stress om te bulken
Nou op mijn dikst woog ik 99kg, toen ik begon met serieus cutten (eiwit hoog, koolhydraat moderate) kwam ik aan tot 102kg en toen begon gewicht te zakken en tegelijkertijd stijgen vanwege spiergeheugen en vet/vochtverlies tegelijk. Gear en fatburners used

Terug
Naar boven