XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Meest epische licht wat k kon vinden .. krijg er spontaan een chest van

Bijlagen

• 75FDCEDC-0B32-4AA7-B2F8-326D5FC2531D.jpeg
    75FDCEDC-0B32-4AA7-B2F8-326D5FC2531D.jpeg
    67,6 KB · Weergaven: 229
Zijn ze iets te groot, dat je sokken aan hebt? Ik koop ze altijd iets te klein, en heb ze dan vaak een tijdje in huis aan, zodat mijn voet kan wennen. Dat werkt alleen niet bij van dat super stugge materiaal. Tenzij je zoveel op hakken loopt dat je een knobbel aan je voet / hallux valgus krijgt, moet het dan wel lukken.
Hoogte van de hak maakt daarmee weinig verschil, juist bij hakken van 10cm of hoger vind ik het makkelijker om te zorgen dat mijn houding goed is.

Je komt je naam wel eer aan op die foto.

Zijn ze iets te groot, dat je sokken aan hebt? Ik koop ze altijd iets te klein, en heb ze dan vaak een tijdje in huis aan, zodat mijn voet kan wennen. Dat werkt alleen niet bij van dat super stugge materiaal. Tenzij je zoveel op hakken loopt dat je een knobbel aan je voet / hallux valgus krijgt, moet het dan wel lukken.
Hoogte van de hak maakt daarmee weinig verschil, juist bij hakken van 10cm of hoger vind ik het makkelijker om te zorgen dat mijn houding goed is.

Je komt je naam wel eer aan op die foto.
Nou, ik oefen normaal altijd zonder sokken.. maar ik kwam terug van een koude wandeling ... en had extreem koude voeten .. dus af en toe hou ik ze gewoon aan.. maar meestal zonder..

Ohw thanks

Terug
Naar boven