MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wel bizar dat ondanks het feit dat bodybuilding nu van een veel hoger niveau is dan vroeger, Arnold zijn chest eigenlijk door maar heel weinig bodybuilders geëvenaard is.

    Kan zo uit me hoofd alleen maar Ronnie bedenken die een buitenaardse chest had. Dorian zijn chest was best wel matig, die van Phil ook een beetje onderontwikkeld in contrast met zijn ballonachtige armen en schouders. Jay zijn chest staat me nu ook niet echt bij als spectaculair.
    In Arnold's tijd had bijna iedereen die op het podium stond enorme pecs. Serge, Sergio, Franco hadden crazy pecs; zelfs Frank Zane had goede.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Je zult me wel haten, maar ik vond die foto die je postte waar je volgens jezelf natty was de beste die ik van je gezien heb. Overigens een fysiek dat ik nooit zal gaan behalen als ouwe man.

    Ik kijk er denk ik meer naar als een leek en daar vind ik alles beter in proportie. Vind het totale plaatje daar er echt wel goed uitzien.
    Dat mag jij vinden. Ik vond dat ik destijds heel veel dingen miste zoals: onderarmen, legs(vooral), traps etc. Qua proporties vind ik het nu beter dan toen imo, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

    Plus hebben wij ook andere doeleinden etc dus dat is begrijpelijk.

    thumbnail_IMG_4481.jpg
     
    Dat mag jij vinden. Ik vond dat ik destijds heel veel dingen miste zoals: onderarmen, legs(vooral), traps etc. Qua proporties vind ik het nu beter dan toen imo, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

    Plus hebben wij ook andere doeleinden etc dus dat is begrijpelijk.

    Bekijk bijlage 518863
    enig idee wat je waist vs chest size hier was ?
     
    Dat mag jij vinden. Ik vond dat ik destijds heel veel dingen miste zoals: onderarmen, legs(vooral), traps etc. Qua proporties vind ik het nu beter dan toen imo, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

    Plus hebben wij ook andere doeleinden etc dus dat is begrijpelijk.

    Bekijk bijlage 518863
    Lekkere armen
     
    Dat mag jij vinden. Ik vond dat ik destijds heel veel dingen miste zoals: onderarmen, legs(vooral), traps etc. Qua proporties vind ik het nu beter dan toen imo, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

    Plus hebben wij ook andere doeleinden etc dus dat is begrijpelijk.

    Bekijk bijlage 518863
    Waarom doe jij eigenlijk niet mee aan wedstrijden?
     
    Fysiek is echt goed man, big boy
    Heb 1x een leg foto gezien van je, zag er ook prima uit. Heb je een recente leg foto?
     
    enig idee wat je waist vs chest size hier was ?
    Nee, ik meet niets meer.

    Waarom doe jij eigenlijk niet mee aan wedstrijden?
    1. Ik heb geen stage fysiek;
    2. Genen zijn niet goed genoeg om het ver te schoppen;
    3. Gezondheid nog meer naar de klote voor een plastic trofee.

    Ik vind het leuk als hobby, maar daar is alles ook mee gezegd.

    Fysiek is echt goed man, big boy
    Heb 1x een leg foto gezien van je, zag er ook prima uit. Heb je een recente leg foto?
    Geen recente leg foto's. Zal wel wat maken als ik weer fatsoenlijk kan trainen.
     
    Nee, ik meet niets meer.


    1. Ik heb geen stage fysiek;
    2. Genen zijn niet goed genoeg om het ver te schoppen;
    3. Gezondheid nog meer naar de klote voor een plastic trofee.

    Ik vind het leuk als hobby, maar daar is alles ook mee gezegd.


    Geen recente leg foto's. Zal wel wat maken als ik weer fatsoenlijk kan trainen.

    Het is toch wel wat meer dan alleen een hobby? Ik bedoel, valt dit weg dan zou dit een enorme impact op mijn gesteldheid hebben. Een andere hobby van mij is motorrijden. Valt dat weg dan is het balen maar daar blijft het dan ook bij
     
    Als je armen relatief goed zijn valt een eventueel gebrek aan chest erg op...
    Story of my life , mijn chest is zo plat als een dubbeltje en mijn armen zijn 42cm koud ofzo.. ziet er echt beetje mismaakt uit maar goed je kan niet alles hebben
     
    Het is toch wel wat meer dan alleen een hobby? Ik bedoel, valt dit weg dan zou dit een enorme impact op mijn gesteldheid hebben. Een andere hobby van mij is motorrijden. Valt dat weg dan is het balen maar daar blijft het dan ook bij
    Dit dus.. als ik niet kan trainen ben ik echt niet te genieten
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Dat sowieso maar daar hebben we plastische chirurgie voor.. nu ik het zo zeg kan ik ook gewoon voor me pecs doen

    Hoe is het trouwens met de keuken handel ,ligt dit ook helemaal stil
     
    Hoe is het trouwens met de keuken handel ,ligt dit ook helemaal stil
    Helemaal stil kan ik niet zeggen maar de aanvragen zijn ruimschoots gehalveerd, en de meeste mensen vragen offertes op en gaan er dan mee aan het shoppen want alles gaat nu online. Maar anderzijds ben ik allang blij dat ik kan werken nu i.p.v. thuis zitten
     
    Het is toch wel wat meer dan alleen een hobby? Ik bedoel, valt dit weg dan zou dit een enorme impact op mijn gesteldheid hebben. Een andere hobby van mij is motorrijden. Valt dat weg dan is het balen maar daar blijft het dan ook bij
    Helemaal mee eens, maar dan blijft het alsnog een hobby toch? Je verdient er toch niet je water en brood mee?
     
    Story of my life , mijn chest is zo plat als een dubbeltje en mijn armen zijn 42cm koud ofzo.. ziet er echt beetje mismaakt uit maar goed je kan niet alles hebben
    Beetje meer zelfvertrouwen kerel!
     
    Back
    Naar boven