- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
Begin van m'n training hoodie aan.. maar ik zweet als een gek tijdens m'n training xD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin van m'n training hoodie aan.. maar ik zweet als een gek tijdens m'n training xD
Moet ookBegin van m'n training hoodie aan.. maar ik zweet als een gek tijdens m'n training xD

Brede boy
Mja gaat de goede kant op
Wat een verandering tegenover nog geen 2 dagen terug.......
Ik ben 17 jaar, train 2 jaar serieus en ben 9,8% op 80 kg met 1.83m....Ik denk dat er überhaupt niet veel mensen zijn die veel verder komen dan 82/83 lean als natty tenzij ze hun genen mee hebben. Als je 800 kcal overschot eet converteert het meeste simpelweg naar vet dat is geen hogere wiskunde
Zit geen filter op, heb alleen achtergrond geblurred omdat er wat shit lag waarmee ik te identificeren ben
90kg op 18% op jouw lengte (183) is zeker natty haalbaar lol. Ik zit daar op en ben zelfs 4cm kleiner dan jij. Als je van je 15-17e natty getraind hebt ‘serieus’ en je weegt 69kg bij 11% en dan gebruik je heb je vrij weinig opgebouwd. Maar goed jouw keuze uiteraard, succesIk ben 17 jaar, train 2 jaar serieus en ben 9,8% op 80 kg met 1.83m....
Heb natty gebulkt van 69kg op 11% naar 90kg op 18%, denk dat ik dit nooit had gehaald door lean op te bouwen.
Als mensen roepen dat ze 9,8 zijn hebben ze het negen van de tien keer compleet mis , vind dit dus een vrij nietszeggende postIk ben 17 jaar, train 2 jaar serieus en ben 9,8% op 80 kg met 1.83m....
Heb natty gebulkt van 69kg op 11% naar 90kg op 18%, denk dat ik dit nooit had gehaald door lean op te bouwen.
Had het niet mooier kunnen zeggenAls mensen roepen dat ze 9,8 zijn hebben ze het negen van de tien keer compleet mis , vind dit dus een vrij nietszeggende post
Denk dat we een foto nodig hebben om het zelf te kunnen beoordelen.Als mensen roepen dat ze 9,8 zijn hebben ze het negen van de tien keer compleet mis , vind dit dus een vrij nietszeggende post
Goeie rear delts !
Thanks !!
Mooie borst. Wat zet je?