Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Best krom eigenlijk dat de meesten van ons er zo in staan. We zijn allemaal van plan om nooit te stoppen met trainen dus vanwaar de haast met kcal opbouwen zou je dan denken :p
Geen idee maar lijkt mij de beste gains te geven heb beide geprobeert meermaals

Best krom eigenlijk dat de meesten van ons er zo in staan. We zijn allemaal van plan om nooit te stoppen met trainen dus vanwaar de haast met kcal opbouwen zou je dan denken :p

Wat is er krom aan? Zo snel mogelijk buff worden is het doel toch?

Wanneer je er zo veel passie/tijd/energie/geld etc etc instopt wil je er ook het snelst en efficiëntst mogelijk wat voor terug in de vorm van resultaat.

Bedoel meer te zeggen iedereen weet dondersgoed dat teveel kcal vet met zich mee brengt en dag moet er ook weer af. Langer cutten equals meer kans op massa verlies

Ieder voor zich, ik gain liever langzaam kwaliteit massa zonder vet te worden als te snel en lang moeten cutten. Sta nu anderhalf jaar lang redelijk lean en heb veruit de meeste progress gemaakt in die periode. Kan er ook aan liggen dat ik trainen in zijn algemeenheid meer serieus ben gaan nemen maar toch valt het me op

Ieder voor zich, ik gain liever langzaam kwaliteit massa zonder vet te worden als te snel en lang moeten cutten. Sta nu anderhalf jaar lang redelijk lean en heb veruit de meeste progress gemaakt in die periode. Kan er ook aan liggen dat ik trainen in zijn algemeenheid meer serieus ben gaan nemen maar toch valt het me op
De eerste kuurtjes leveren toch ook de meeste progressie.

:p

Oke maar je weegt nog steeds maar 80 kilo.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die huge zijn geworden op een overschot van 200kcal. Vooral wanneer er anaboloes bij komen kijken moet je echt wel heel veel vreten zodat die zooi goed zijn werk kan doen.

Oke maar je weegt nog steeds 80 kilo.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die huge zijn geworden op een overschot van 200kcal.
Ik denk dat er überhaupt niet veel mensen zijn die veel verder komen dan 82/83 lean als natty tenzij ze hun genen mee hebben. Als je 800 kcal overschot eet converteert het meeste simpelweg naar vet dat is geen hogere wiskunde

Ook al stop je een banaan in je kont, wat jij doet moet je zelf weten.

Onzin is dat je spiermassa gaat inleveren tijdens het cutten en daarom maar gains moet laten liggen. De mensen die kiezen voor slowgains zijn de mensen die yearround op zichzelf willen geilen. De meesten onder ons zien zich tijdens het cutten maar kleiner en kleiner worden, is ook de rede waarom ze vaak halverwege stoppen omdat ze denken dat ze spiermassa inleveren. Ze zijn zich gewoon niet bewust van hoeveel vet, vocht en glycogeen ze met zich meesjouwen.

Je moest eens weten hoeveel weken ik voor het NK al off was, hoeveel kcals ik at, hoeveel cardio ik naast mijn kt deed en hoeveel gewichtsverlies daar tegenover stond.

Lang verhaal kort: vet raak je snel kwijt, vvm duurt een eeuwigheid om te gainen en raak je ook niet zomaar kwijt en Bert is een hommel.

Onzin is dat je spiermassa gaat inleveren tijdens het cutten en daarom maar gains moet laten liggen. De mensen die kiezen voor slowgains zijn de mensen die yearround op zichzelf willen geilen. De meesten onder ons zien zich tijdens het cutten maar kleiner en kleiner worden, is ook de rede waarom ze vaak halverwege stoppen omdat ze denken dat ze spiermassa inleveren. Ze zijn zich gewoon niet bewust van hoeveel vet, vocht en glycogeen ze met zich meesjouwen.

Je moest eens weten hoeveel weken ik voor het NK al off was, hoeveel kcals ik at, hoeveel cardio ik naast mijn kt deed en hoeveel gewichtsverlies daar tegenover stond.

Lang verhaal kort: vet raak je snel kwijt, vvm duurt een eeuwigheid om te gainen en raak je ook niet zomaar kwijt.
Ik ben inderdaad iemand die de voorkeur geeft aan het hele jaar er goed uit zien inderdaad. Zolang ik nog niet aan de gear ga gain ik als ik heel royaal reken een keer de komende 2/3 jaar nog een kilo per jaar. Moet ik voor die magere kilo dan zwaar boven onderhoud zitten en moddervet worden ? Absoluut niet dus dan zou ik wel een domme lul zijn als ik me eigen dik vreet voor minimaal resultaat

Fouad Abiad VS Greg Doucette

• Like
Waarderingen: Saus

Lang verhaal kort: vet raak je snel kwijt, vvm duurt een eeuwigheid om te gainen en raak je ook niet zomaar kwijt en Bert is een hommel.
ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Like
Waarderingen: Pren
je kan op 12% toch gewoon goede gains maken...(>15% = fat?) :thinking:
Ja klopt , is juist vaak wel ideaal. Maar dan wil je toch zo lang mogelijk er over doen om tussen tien en 13/14 te staan en in die tijd ook massa te pakken. Het lukt me ook prima om van de tien procent waar ik nu op sta over twee weken 15 procent te zijn. Heb ik dan veel massa gepakt ? Nee.

Als ik nu de komende maanden van 10 naar 13 stijg en focus op progressief laden , heb ik dan wel massa gepakt ? Zeer waarschijnlijk wel.

Voor mij makkelijke keuze welke benadering ik me aan houd dan eh

Ik ben inderdaad iemand die de voorkeur geeft aan het hele jaar er goed uit zien inderdaad. Zolang ik nog niet aan de gear ga gain ik als ik heel royaal reken een keer de komende 2/3 jaar nog een kilo per jaar. Moet ik voor die magere kilo dan zwaar boven onderhoud zitten en moddervet worden ? Absoluut niet dus dan zou ik wel een domme lul zijn als ik me eigen dik vreet voor minimaal resultaat
Patrick tuor laat al zijn atleten de maximum eten en dat is gewoon clean en zoveel mogelijk, als een atleet meer kan eten laat hij ze meer eten simpel en daar zal geen 1 tussen zitten op een surplusje van 200 kcal, het is zoals je zelf wilt namelijk .. ik zelf ben het meeste "vettige" al kwijt na 6 weken strict en dat percentje meer boeit me weinig geen zin om altijd op het randje van honger te eten, lekker clean freten in een bulk

Terug
Naar boven