Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shape blijft wel t*ring goed, naar zoiets werk ik ook toe voor deze zomer (massa is realistisch voor mij, maar die droogheid vind ik zeer moeilijk)
low carb met cardio?? kiezen tussen kracht of shapeShape blijft wel t*ring goed, naar zoiets werk ik ook toe voor deze zomer (massa is realistisch voor mij, maar die droogheid vind ik zeer moeilijk)

Gewoon niet zoveel zuipen.Shape blijft wel t*ring goed, naar zoiets werk ik ook toe voor deze zomer (massa is realistisch voor mij, maar die droogheid vind ik zeer moeilijk)
Schut jij die citaten zo uit je mouw?low carb met cardio?? kiezen tussen kracht of shape![]()
Thanks! Droogheid is voor mijn doen wat minder dan normaal maar de gains gaan wel lekker. Nog ietsje cutten dan next bulk weer!Shape blijft wel t*ring goed, naar zoiets werk ik ook toe voor deze zomer (massa is realistisch voor mij, maar die droogheid vind ik zeer moeilijk)
Goede traps man!
Die traps de t*ring zeg
Waar delen ze die uit dan?Irl krijg ik mooie strepen in de kuiten, het lukt alleen niet zo goed om vast te leggen op foto.
![]()
dikke traps
Pfff, cardio, pfff low carblow carb met cardio?? kiezen tussen kracht of shape![]()

Wat doe je voor kuiten man ? Of heb je dit overgehouden aan je strong man tijdenIrl krijg ik mooie strepen in de kuiten, het lukt alleen niet zo goed om vast te leggen op foto.
![]()

Thanks ✌️ zijn de laatste tijd wel gegroeid denk ik.
Een overblijfsel van jarenlang thaiboksen, strongman en werken in de bouwWat doe je voor kuiten man ? Of heb je dit overgehouden aan je strong man tijden![]()

Seeeeh begint er goed uit te zien pik