MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Mwah met het lekkere weer voor de deur lijkt het me wel eens leuk om echt bizar shredded te gaan. Valt voor mij niet echt te bouwen meer , heb in een jaar een kilo massa gegained dus om nu nog te bulken voor de zomer is ook niet alles
Je kan wel bijvoorbeeld tren acetaat erin gooien, dan zijn al je problemen opgelost 🤙🏻🤙🏻

Mwah met het lekkere weer voor de deur lijkt het me wel eens leuk om echt bizar shredded te gaan. Valt voor mij niet echt te bouwen meer , heb in een jaar een kilo massa gegained dus om nu nog te bulken voor de zomer is ook niet alles
op onderhoud blijf je toch ook lean?

ben benieuwd hoe je shape dan is... indien je het niet haalt met nog zes weken, trek je het dan door?
Ligt er een beetje aan hoe ik me dan voel , zit dan 2 maanden in een deficit en wil er ook niet 100 procent als een zombie bij lopen.

Tja dat hoort er nou eenmaal bij wanneer je wedstrijdklaar wilt zijn.
Ja i know maar ben gewoon benieuwd met name hoe ver ik kan gaan zonder zombie te worden :p geeft een mooi beeld van hoe scherp ik er in de zomer wil bij staan de komende jaren

Ik heb nooit de urge begrepen om shredded te willen zijn wanneer je niet een aanzienlijke hoeveelheid spiermassa hebt. Lean, ja, prima... maar shredded gaan terwijl je 80kg weegt :o wie denk je daar in de zomer mee te impressen? Misschien alleen tienermeisjes van 14 met anorexia.

Koud genomen net uit bed. Wil een kleine minicut doen op 4000 kcal en dan verder bouwen. 108,5 kg nu.
IMG_20210411_084321.jpg

Ik heb nooit de urge begrepen om shredded te willen zijn wanneer je niet een aanzienlijke hoeveelheid spiermassa hebt. Lean, ja, prima... maar shredded gaan terwijl je 80kg weegt :o wie denk je daar in de zomer mee te impressen? Misschien alleen tienermeisjes van 14 met anorexia.
Tja ik kan deze uitspraak vanuit bodybuilding optiek goed begrijpen maar met alle respect 80kg shredded zonder aas is naar mijn inziens dikke prima. Groter dan dit word ik toch niet meer dus dan ben ik liever shredded dan lean

Snap ook nog altijd niet de gedachte gang waarom iemand iets doet het zou zijn om chickies te versieren....

Snap ook nog altijd niet de gedachte gang waarom iemand iets doet het zou zijn om chickies te versieren....
Ik zou inderdaad never zoveel uren en moeite investeren als het puur was om vrouwen te imponeren :roflol: Meeste vrouwen vinden shredded sowieso niet eens mooi:p

Ik zou inderdaad never zoveel uren en moeite investeren als het puur was om vrouwen te imponeren :roflol: Meeste vrouwen vinden shredded sowieso niet eens mooi:p
Je krijgt je lul wss niet eens omhoog shredded, laat staan dat je dan überhaupt aan seks of vrouwen denkt.

Wat is anders dan de reden dat je in de zomer per se shredded wil zijn?
Omdat ik wil weten hoe het is om shredded te zijn. Als ik dat in de winter doe ga ik dood van de kou .. dat heb ik sowieso al onder de 10 procent namelijk :p lijkt me oprecht veel chiller in de zomer

Het is op zich niet zo'n rare gedachtegang, als je rekening houdt met het feit dat voorplanting/het in standhouden van de mensheid de hoofdreden is waarom wij op deze planeet zijn. Ik kan je garanderen dat minimaal 90% van de mannen in de gym het wel met die reden doet. Net als vrouwen nooit gaan toegeven dat ze die shit zogenaamd niet doen voor aandacht, zullen veel mannen nooit toegeven dat ze dat doen omdat ze zogenaamd ze niet gezien willen worden als een ''tryhard''.

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven