Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (7 bezoekers)

Bezoekers in topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
20210408_234441.jpg

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Voordat Thomas hier actief werd was haar en haarlijnen nooit een thema van gesprek op dit forum.
Dan kijk je niet goed genoeg. Je hebt altijd jankende beta bitches die wel willen kuren maar janken om het haar op het hoofd. Maar goed, we hebben afgelopen jaar ook geen festivalseizoen gehad en de gym's grotendeels dicht, er was waarschijnlijk minder behoefte om ff snel te gainen.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Dan kijk je niet goed genoeg. Je hebt altijd jankende beta bitches die wel willen kuren maar janken om het haar op het hoofd. Maar goed, we hebben afgelopen jaar ook geen festivalseizoen gehad en de gym's grotendeels dicht, er was waarschijnlijk minder behoefte om ff snel te gainen.

Natuurlijk kwam het heus wel eens ter sprake, maar nu lees ik in elk topic waar ik kom gezeik en gebash over (elkaars) haar(lijnen) :hahaha: Voorheen was dat wel minder heb ik het idee.

Apw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
17%
Je bent pas echt fucked als je kaal wordt en geen goede baard hebt.
Of al de haarlijn hebt van een roider zonder te roiden, zoals ik lol

Apw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
17%
Lekker toch? Dat maakt de drempel om lekker te gaan juicen alleen maar lager.
Ik heb qua haarlijn niks te verliezen idd. Scheelt een hoop denk ik

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Ik heb qua haarlijn niks te verliezen idd. Scheelt een hoop denk ik
dat scheelt wel ja. Mij is al meerdere malen gevraagd of mijn haarlijn uit Turkije komt :roflol: :roflol: dan heb je een stuk minder zin om shit tegen die haarlijn te doen (al helemaal aangezien beide kanten vd fam kaal wordt/is)

Vypaw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
dat scheelt wel ja. Mij is al meerdere malen gevraagd of mijn haarlijn uit Turkije komt :roflol: :roflol: dan heb je een stuk minder zin om shit tegen die haarlijn te doen (al helemaal aangezien beide kanten vd fam kaal wordt/is)
Ik heb van beide familie kanten alle shit genetics & wss alle erfelijke ziektes die er nog aan gaan komen, maar m'n haar ga ik me nooit druk over hoeven te maken gok ik zo :o

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Ik heb, hoewel ik pas 24 ben, best wel veel grijze haren op me hoofd. Nou is grijs haar wel wat makkelijker te verhelpen dan kaalheid, maar toch :o wel bizar.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Voordat Thomas hier actief werd was haar en haarlijnen nooit een thema van gesprek op dit forum.
Geloof mij maar dat er meer mannen hier hierover praten/zorgen over maken dan jij denkt. Alleen doe ik het gewoon in het openbaar. Kan mij aan mijn reet roesten als jullie het gay vinden, zolang ik maar mijn haar kan behouden. Niet iedereen wilt eruit zien als een naakte molrat. En dan kunnen jullie je wel stoer voordoen, maar ik weet zeker dat die baldies zichzelf elke avond in slaap huilen.

Ik heb met genoeg mannen gesproken om zeker te weten dat 90% zich er wel zorgen over maakt. En de rest heeft zo fucking weinig te verliezen dat het niet eens uitmaakt of ze wel of geen haar hebben.

Je bent pas echt fucked als je kaal wordt en geen goede baard hebt.
Ligt er ook aan wat voor hoofd je hebt. De meesten gaan er inderdaad uitzien als een chemopatiënt.

Naar boven