AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Natty haal ik die chest van jou niet. En de kracht al helemaal niet.
Ik heb een rare fysiek. Borst rug stuk beter dan gemiddelde natty maar armen en benen zijn blijven steken op een beginner die 4 maanden bezig is. Blijf t houden op dunnere gewrichten daar en ook korte aanhechtingen.

Laatst bewerkt:
Er is geen reden dat we hier zijn, tenzij je gelooft dat er een God bestaat die ons hier met een doel heeft neergezet.

Een reden duidt op een doel waar een menselijke wil aan ten grondslag ligt. Jij en ik kunnen iets doen met een reden, leven op aarde is niet ontstaat vanwege een reden (tenzij je dus gelooft dat iemand ons heeft gecreëerd) maar door een toevallige samenloop van omstandigheden die leven mogelijk maakte en species zijn uiteindelijk zo geëvolueerd waar wij, de homo sapiens, uit zijn voortgekomen.
Ohja, daarom hebben we ook allemaal geslachtsorganen en voelt seks hebben lekker. Niet dat jij daar zoveel ervaring mee hebt, maar neem dat maar van mij aan. Het is allemaal zo toevallig dat het allemaal zo werkt. Ik geloof niet per se in God, maar ik geloof wel dat de meeste shit die we doen, puur uit overleving/voortplanting is. Daar is letterlijk alles op gebaseerd.

onslow pic.jpg

Ik shop alvast vooraf, hoeft dat niet meer door anderen gedaan te worden.
Waarom staan die apparaten daar achter jou, als je ze toch niet gebruikt?

Ik heb een rare fysiek. Borst rug stuk beter dan gemiddelde natty maar armen en benen zijn blijven steken op een beginner die 4 maanden bezig is. Blijf t houden op dunnere gewrichten daar en ook korte aanhechtingen.
Vind je armen gewoon prima in verhouding hoor, benen kan ik geen uitspraak over doen

Heb je gyno of lijkt dat? Goede delts, traps hechten hoog aan.

Heb je gyno of lijkt dat? Goede delts, traps hechten hoog aan.
Thankssss

Ja wel lichte gyno idd maar stelt niet veel voor gelukkig. Had t van een paar jaar terug nog ben tijd off geweest. Heb t nu met nolva gelukkig nog aardig kunnen terugdraaien

Terug
Naar boven